Annons:
Etikettövriga-mediala-områden
Läst 645 ggr
kittekatt01
2013-04-30 23:04

Något eller någon skrämde mig

Jag måste skriva ner detta, det var en så stark känsla. Jag ryser fortfarande av tanken när jag tänker på den gången. Jag satt vid datorn och spelade data spel. Det var sommar och varmt ute, samt mörkt ute, det var sent på kvällen. Helt plötsligt blev det iskallt i rummet, jag blev helt paralyserad, satt bara och skakade, kunde knappt andas. Trodde att det var någon där, men det fanns inte en kotte. Vågade inte ens vrida på huvudet, satt bara där och var rädd. Det satt väl i ca 10 min. Jag fick panik och ville därifrån. Men kom inte upp. Det var så himla obehagligt. När kylan försvann, och jag blev normal igen, så var jag skakis länge efteråt. Någon som kan säga vad det var ? Kram alla

Annons:
Jane-Lyzell
2013-05-01 15:19
#1

Oj då - ja kan ju vara lite av varige - Panikångest brukar se ut så……

Om det skulle vara en ande - så vist kan det kännas som en kyla och sen var det nog din egen rädsla som skapade resten, skakningar etc…

Det är ju oftast våra nära o kära som kommer - kanske det var en av dem som sen du blev rädd gav sig av igen 😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Ians
2013-05-03 11:07
#2

Svårt att säga, ofta så är det så att den som får förnimmelsen är den som tolkar den bäst.

Att Du skakade etc kan som Jane skriver innan bero på att du blev rädd.

Vad hade du för tankar själv ang detta? Är mitt spontana svar.

Denna kommentar har tagits bort.
Ians
2013-05-04 14:58
#4

#3 ?????

Att dessutom få likes för ett inlägg som det inte ens finns något skrivet i är ju helt absurt! Och stödjer min teori att de skeptiska kommer i flock!

lizaohman
2013-05-06 16:36
#5

Snabb kyla kan bero på andenärvaro, när en ande drar till sig energi för att manifestera sig. Ibland blåser det också - det har jag varit med om.

En del påstår att det blir kallt när änglar visar sig, men det är inte något jag har upplevt eller tror på. Just nu i alla fall 🤓

Upp till toppen
Annons: