Annons:
Etikettom-sajten
Läst 1547 ggr
Jane-Lyzell
2013-04-29 20:39

Program Forumträffen ???

Program 2013 års Forumträff !

Fredag 10 Maj - du anländer senast 20.00 

20.00 - Kvällsvickning och mingel :-)

C.a 21.00 sammlas vi för genomgång av helgens program - och så blir det någon kvälls aktivitet Trumma -ceremoni ledd av AnnikaIII

Vi suddar så länge vi sedan orkar !!

Lördag 11 Maj

8.25 Morgon mediation

9.00 Frukost

10.00 Psykometri - workshop (alla tar med ett föremål var att öva på - ett föremål /smycke. som finns en historia med)

11.30 Fika

12.00 Workshop -urkraft, völvan, trummseans, kanske en kort sejd….

13.30 Lunch

15.00. Woorkshop- automatisk skrift - Evp.(2 grupper)

16.30 fika

17.00 Woorkshop- Encoustic art, måla ditt eget symbol kort som sen tolkas medialt + eller healing eller både och i 2 gr?

18.30 Middag

20.00 Woorkshop- Storseans- alla som vill medverkar!

21.30 Kvälls vickning /fest (egna alkohål drycker för dem som nyttjar det medtages)

så länge vi orkar.

Söndag 12 Maj

8.25 Morgon mediation

9,00 Frukost

10.00 Woorkshop - Yoga & bodybalance

11.30 Fika

12.00 Woorkshop- "Prova på stunder"- alla bjuder på sig själva!

13.30 Lunch

14.30 Summering

15.00 Hemfärd

Har satt in vad ni skrivit hitils - tyck till - programmet går alltid att ändra efter era önskemål!!!!

Ja nu är det upp till er medlemmar att bestämma vad ni vill ha på erat program :-)) - önska på så fyller vi i vart efter era förslag kommit in!!!😃

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Feeltheflow
2013-04-29 21:19
#1

vart äger det rum? :) stad/ställe

Never undervalue who you are and what you're capable of...


Elpida
2013-04-29 23:04
#2

Jag vill ha med psykometriövningar, kanske både med saker och med personer själva. Gärna tillsammans med en liten föreläsning om skillnaden mellan psykometri och tex seans. Det är inte säkert alla vet det. Bra om några har med sig något litet föremål som vi kan läsa av. Då gäller det ju att man kan historien om/runt föremålet också…

Vi måste naturligtvis även ha en storseans, vad vore väl en forumträff utan det!

Sedan har ju jag och Ians snickrat ihop ett program med yoga och Bodybalance vi gärna genomför med deltagarna. Bodybalance är en blandning mellan thai chi, yoga och pilates, det hela avslutas med avslappning/meditation.

Något jag är lite sugen på är att träna … heter det automatisk skrift?

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Elpida
2013-04-29 23:08
#3

Förresten, varför inte träna lite telepati?🙂

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[Yllhilda]
2013-04-29 23:11
#4

Jag kan inte komma, även om det vore roligt.

AnnikaIII
2013-04-29 23:14
#5

Automatisk skrift är intressant….det kan man gott träna…

Jag har gärna en workshop om urkraft, völvan, trummseans, kanske en kort sejd….

Auran…färger och känslighet

varför inte ta upp lite om etik och moral…

Psykometeri  också jätteintressant.

Healing…

Tar gärna morgon meditationerna

Carpe momento

Jane-Lyzell
2013-04-29 23:46
#6

Jag är öppen för det mesta - då jag är Huvud lärare för våra medium o healing utbildningar på Gården - så kan ni välja och vraka vad ni vill göra - så önska på🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Jane-Lyzell
2013-04-29 23:47
#7

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

AnnikaIII
2013-04-30 08:33
#8

Kommer ihåg trumresa i alla fall, att det stod. Men nåt jag skulle vilja testa är band inspelning på röster om det skulle vara möjligt. 

Singoalla, inne hos mig…skrev detta…efter att jag lyckas radera eller på annat sätt ta bort tråden…i mitt forum🤢

Carpe momento

Elpida
2013-04-30 08:54
#9

Någon form av healing tycker jag vi ska ha, det är väl ett fint sätt att både träna och ta hand om varandra!😉

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

J-Artur-K
2013-04-30 10:10
#10

#5

 Automatisk skrift hade varit roligt det är jag intreserad över. Är en som tror jag att kommer syssla med det i framtiden att man skriver andens namntekning med andens handstil o sådant men även att man skissar av anden så personen kan se andens utseende så vore kul att testa det 🙂 Om man skissar av anden heter det också automatisk skrift eller har det annat namn? Jag är lite dålig på namn på olika metoder. Jag kan inte ens själv namnen på metoderna jag själv använder haha. Jag ser det som att det är ett namn men namnet på metoden är egetnligen oviktigt för mig själv att veta. Gör inte att jag arbetar bättre på grund av att jag vet namnet på metoden. Men är ju självklart bra att veta. Så har tänkt kolla mer på det. För är ju bra att veta såklart på ett sett. Är bara att man inte kännt att det är nödvändigt att veta förut. Man har lagt ner energi på utveckla istället o inte har för mycket bollar i huvudet. 🙂

Vad trasligt jag skrev nu när jag kollar igenom det men orka inte fomulera om det. Gjort är gjort 🙂

Ny dag nya möjligheter

Ians
2013-04-30 11:12
#11

Trummeditation

Yoga & bodybalance

Stor seans

Prova på stunder….då alla bjuder på något de kan.

Jag kan berätta om yogans inverkan på förmågan att meditera och hur det kan påverka sinnena att öppna sig, om någon vill höra om det.

J-Artur-K
2013-04-30 11:18
#12

#11 Prova på stunder där alla bjuder på något det kan låter bra det 🙂

Ny dag nya möjligheter

J-Artur-K
2013-04-30 11:21
#13

Healing är något jag kan erbjuda i alla fall. Jag har mest jobbat på distans men det gör ju inget det att det är live version nu. Är ju roligare att jobba live 🙂

Ny dag nya möjligheter

Annons:
Jane-Lyzell
2013-04-30 12:36
#14

Encoustic art symbol kort som sen tolkas medialt :-)

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
2013-05-01 15:14
#15

fler förslag vill vi ha☀️

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
2013-05-02 00:51
#16

😃

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
2013-05-04 22:42
#17

Hoohoo - snart dags 😃

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

J-Artur-K
2013-05-04 22:54
#18

En stund där man kanse läser av varana som övning ? Men dom som inte vill vara med på det kan ha något annat alternativ ? 🙂

Ny dag nya möjligheter

J-Artur-K
2013-05-04 23:02
#19

Sedan om folk vill prova använda Vinkelpekare för att hitta el-ledningar , o brunnar o sådant. Så kan man prova det. Jag har en Vinkelpekare hemma som jag gjort av koppar rör som fungerar bra för mig. Men går ju enkelt att göra själv med koppar tråd med. Man har ju en i varje hand o när dom far åtsidan båda två eller som för mig far ihop till ett X så är en el-ledning eller något under där man har foten. Kan vara under marken med som man inte ser. Väldigt effektivt 🙂

Ny dag nya möjligheter

Jane-Lyzell
2013-05-04 23:06
#20

Gjort ett förslag nu - ta en titt😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Jane-Lyzell
2013-05-04 23:10
#21

Lotteri måste det ju bli med - så priser eftersökes så klart 😃

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

J-Artur-K
2013-05-05 08:17
#22

Programet ser nice ut 🙂 blir nog finemang detta 🙂

Ny dag nya möjligheter

Ians
2013-05-05 13:39
#23

Ser bra ut tycker jag! 🙂

AnnikaIII
2013-05-05 14:02
#24

Jane du är för gullig, du  hann före mig… men det har varit ont om tid…haft styrelsemöte hör och du hade ju kurs…men så såg jag nu att du redan fipplat ihop det hela…ser ju bra ut…tycker jag…jag hade inte så mycket annorlunda…
Jag har gärna morgon meditationen om ingen annan vill…annars står jag över. Tack så mycket…för att du hann före… ❤️ eller vad ma säjer
På fedagen så har jag gärna en "shamansk "andakt" med trumman, en slags inre resa även för de andra…blev väldigt uppskattat i Göteborg.l
Men vi hinner prata om det…
Jag kommer så tidigt jag kan på fredagen….ska bli så roligt. 
Jag tar med ett pris till Lotteriet., blir nog en bok. tror jag

Jättekram…vi ses och jag hör av mig, behöver bli hämtad också, kanske

Carpe momento

AnnikaIII
2013-05-05 15:27
#25

Jag har lagt upp det tänkta programmet även i min grupp….

Carpe momento

Elpida
2013-05-05 19:16
#26

Det blir väl alldeles förträffligt🙂❤️

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Jane-Lyzell
2013-05-06 22:41
#27

Vad bra ni tycker det ser bra ut - då får det stå så som det gör -vi kan ju alltid ändra på plats med - ska bli så skoj😃 AnnikaIII morgon meditaion brukar jag göra i sängen så för mig får du gärna ta den :-)

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Ians
2013-05-07 13:50
#28

Jag tar med mig lite mattor till yoga och avslappnings delen. Kan utlova en härlig själv massage som jag kommer att lära ut innan vi slappnar av efter att ha rört på oss! 😉

Jane-Lyzell
2013-05-07 23:44
#29

😃 Kanon

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
2013-05-07 23:45
#30

😃 Kanon

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

J-Artur-K
2013-05-12 21:31
#31

Tack för en underbar Forum träff. 🙂 Har gjort sista byttet o blir buss sista bitten till Örnsköldsvik. kommer sova som ett litet barn inatt när jag kommer fram. 🙂

Ny dag nya möjligheter

Jane-Lyzell
2013-05-12 21:35
#32

31 Tack goa du och tack för healingen- trevlig resa sista biten hem 😃

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Ians
2013-05-12 21:39
#33

#31 Önskar också en trevlig resa ända hem för dig!

J-Artur-K
2013-05-12 21:56
#34

#32 Tackar, Tiden har gått snabbt hitills. 🙂 Jag han inte göra lika lång healing som jag bruka göra för var ju tvungen att fara för hinna med tåget. Men om du skulle vilja ha igen så jag ka ge distans  som jag bruka göra så är det bara säga till. Är bara kul att göra. Jag tycker bättre om distans o att jag ligger ner då för känner att jag får bättre kontakt med mitt undermedvetna o andliga då. Jag ser klarare o så. O känner av mycket mer känslor då. Men det är kanske mest för att jag mest gjort på distans att det är det jag är van vid. Man blir inte fullt nöjd själv när man inte kan ge allt på grund av att det var tight med tid. Men hoppas det gav något i alla fall 🙂

#33 Tackar, det blir nog finemang 🙂

Ny dag nya möjligheter

Annons:
Jane-Lyzell
2013-05-12 21:58
#35

34 tack  ska känna hur det känns - så jag hör av mig om mer healing kanske 🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

J-Artur-K
2013-05-12 22:01
#36

#35 Ingen orsak. 🙂Du ordna ju träffen så healing förtjänar du i massor. 🙂

Ny dag nya möjligheter

Jane-Lyzell
2013-05-12 22:04
#37

36🙂med lite hjälp av alla medisarna förståss….

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

J-Artur-K
2013-05-12 22:14
#38

#37 👍🙂

Ny dag nya möjligheter

Elpida
2013-05-15 18:03
#39

Jag kan varmt rekommendera J-Artur-K:s healing för alla som behöver det. Det var FANTASTISKT!!!!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

J-Artur-K
2013-05-15 19:41
#40

#39 Tack för dinna finna ord. Var väldigt roligt att ge dig healing. 🙂 Är  inte ofta jag ger healing live men det händer ibland men sälan tyvärr. Är bara folk jag känner mest som jag ger live. Men det kanske blir ändring på det fram över någon gång vem vet 🙂Så var roligt att få göra det live åt dig och inte bara göra distans healing som jag bruka göra. 🙂

Ny dag nya möjligheter

Upp till toppen
Annons: