Annons:
Etikettandlighet
Läst 811 ggr
HjortronBlomman
4/12/13, 5:49 PM

Drömmar och kommunikation

Att man har lättare att få andlig kontakt när man sover är jag medveten om. Men hur är det med levande personer som lämnar meddelanden? Drömde att jag jag fick ett meddelande från en vän. Samtidigt vaknar jag 05,33 av att det knackar 3ggr i rummet och det kändes precis som att personen är närvarande. Men så var inte fallet.

Lite förvirrande funderar jag om man ska fråga personen?

Annons:
Jane-Lyzell
4/12/13, 11:06 PM
#1

Låter som telepati eller mediala band 😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Sol69]
4/13/13, 8:35 AM
#2

Det med telepati och mediala band har jag varit med om. De är på gott och ont. ibland när någon inte mår bra kan de va skit jobbigt. förlåt ordet men hittat inget bättre uttryck. 😃

HjortronBlomman
4/13/13, 10:19 AM
#3

Intressant vad är skillnaden mellan telepati och mediala band? Telepati vet jag att man ofta har med dem som står en nära som familj. Men mediala band har jag aldrig hört om tidigare. Någon som kan förklara? För tydligen är det något jag skall lära mig av detta🙂

[*Maggan*]
4/13/13, 12:45 PM
#4

Intressant! detta skulle jag verkligen vilja veta mer om 🙂

Jane-Lyzell
4/13/13, 2:26 PM
#5

3

Glad

skillnaden är i telepati är det tankar som kommer som ord eller röst - medans mediala band ofta har med känslor och känna av den fysiska kroppen att göra - tvillingar tillexempel har ofta bägge delar och kan göra samma saker samtidigt utan vara i samma stad - eller land etc…. man känner av varandras sjukdommar - olyckor, sinnestämmningar och särskilt vid direkt fara. etc

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Hellas
4/13/13, 3:45 PM
#6

Det är otroligt intressant med telepati, jag trodde att oavsett om man kommunicerar via känslor eller tal så klassas det som telepati.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Annons:
HjortronBlomman
4/13/13, 4:13 PM
#7

Javisst är det ett intressant ämne.

Och som #2 sa kan vara jobbigt. Det har jag stött på men i vaket tillstånd😉

#5 Med andra ord har jag lyckats med en kombo kommunikation😃

Det fräna var att vederbörande frågade om jag sov eller hörde denne. Så berättade personen precis som man satt runt bordet och drack kaffet. Tre knackningar och man var klappvaken.

Man får lära om sig angående telepati och mediala band🥵

Upp till toppen
Annons: