Annons:
Etikettandlighet
Läst 1198 ggr
TezzD
4/9/13, 10:46 PM

Framsteg jag måste skryta lite om *skratt*

En vän som jag aldrig träffat på riktigt, (Vi har fårr kontakt via föräldrarforum på nätet)hon förlorade sin pappa för någon månad sedan.. hon har varit i en grymt hård och tuff depression och sörjer fortfarande mkt djupt…

Jag har velat skrriva till henne såå många ggr att hennes far vakar över henne och att han finns vid hennes sida… men inte tagot steget då jag inte haft en aning om hur hon står sig till det spirituella…

Idag kom ringklockan, då hon skriver att hon efter sin fars bortgång tror på livet efter döden för att det hänt saker i deras hem.

Jag fick som en blixt från klar himmel självaste pappan som praktiskt taget "flög" på mig och visade sin närvaro!

Rysningar i hela kroppen och små knappt märkbara vindar.

Jag frågade om det var han och rysningarna blec starkare.. kalla rysningar var det…

Han ville att jag skulle skriva till hennes dotter att hon måste sluta vara ledsen osv..

Jag gjorde detta och i samma ögonblick som jag skickat så tvivlar jag på att det verkligen är han… endast i en kort sekund…

Då får jag ett tryck över bröstet… och senare ont och kramp i handleden…

Detta är inte mina egna känslor och det visste jag direkt!

Jag skriver till dottern igen och frågar bara rakt ut hur hennes far gick bort och ber om ursäkt att jag bara "hoppar på henne" (Har ännu inte fått svar från det första jag skrev)
Då svarar hon!
"

Nu blev jag rörd till tårar!

Pappa dog av en aortadissektion  betyder typ att aortan brast hela vägen 

Där fick jag hennes förtroende och en bekräftelse till mig själv att JAG KAN VERKLIGEN! :-D

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
TezzD
4/9/13, 10:49 PM
#1

Ursäkta alla stavfel, skrev för snabbt för jag är så trött

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Illusion
4/10/13, 12:09 AM
#2

Grattis!!! Kul att höra, Gud vad duktig du börjar bli :-) hur länge har du tränat?


☮ and ❤ among each other ✿

Elpida
4/10/13, 6:36 PM
#3

Vad kul Rosalee!!!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

TezzD
4/10/13, 7:34 PM
#4

Tack jag hoppas att hontar till sig av allt som jag skrev. Det var inte bara drabbel uran viktiga saker. Som kom från hennes far. #2 jag har bara hållt på helhjärtat sedan början av året. Har alltid känt men inte gjort något av det.

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

imke
4/11/13, 10:27 AM
#5

wow va häftigt!! 🙂


Those who don't believe in magic will never find it Hjärta

TezzD
4/11/13, 11:22 AM
#6

Ja verkligen 😃 men det var nog för att hennes far verkligen verkligen ville att jag skulle prata med henne..

Sedan är det ju andra som kommer och gå och jag känner av dom med, men dom "vill inget" speciellt, dom bara "är här" o stökar runt… lite smått irriterande ibland, då dom inte lyssnar på mig när jag ber dom lämna mig ifred så jag kan sova…

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
Ians
4/11/13, 6:23 PM
#7

Fantastiskt när man upptäcker att man faktiskt kan känna! Att det man känner är rätt dessutom. Tack för att du delade detta rosalee…❤️

Agnostiker
4/11/13, 6:48 PM
#8

Grattis vad kul ….bra jobbat 😉

TezzD
4/11/13, 9:09 PM
#9

Tack söta ni 🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Iceland
4/12/13, 5:49 PM
#10

Grattis!! 🙂

http://isabellarun.weebly.com/

Jane-Lyzell
4/12/13, 11:07 PM
#11

Härligt 🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Sol69]
4/13/13, 8:34 AM
#12

Det finns en del som kan röra en till tårar av lycka för att de skriver eller säger så ärligt från själen. de känns fint att veta att de finns i livet och ger oss glädje ibland 😉

Upp till toppen
Annons: