Annons:
Etikettövriga-mediala-områden
Läst 1411 ggr
Rocktjejen
4/7/13, 12:52 PM

Svår att läsa av

Min väninna som går i utbildning för ängla healer sa en sak till mig häromdagen att jag är svår att läsa av.Även som vän till dig så är du svår att läsa av sa hon.Jag tyckte det verkade dumt att fråga.Men har nu gått o tänkt på detta mycket.Kan man vara svår att läsa utav för att man psykíska åkommor?

Hej från en som inte varit här på läääääängeSkämtar

Annons:
Timmorn
4/7/13, 1:02 PM
#1

Vissa människor är bättre att stänga in sig, vilket gör att de är svårare att läsa av. Jag har blivit tillsagd samma sak att människor kan uppleva mig så, tycker jag är jättetrevlig men sen släpper jag inte in någon - kan upplevas som svår att läsa av.

Jag har såvitt jag vet ingen psykisk åkomma men jag är väldigt noga med vilka jag släpper in och vad folk får se typ. Jag tänker att jag har som en mur uppe och den tas ned fullkomligt till de riktiga vännerna jag har och min familj.
Sen så försöker jag vara en trevlig och sympatisk människa mot alla nya jag träffar utåt, men kan tydligen uppfattas som tyst av vissa.

Men var det svår att läsa av i ett medialt sammanhang eller som vän? För jag kan tycka att min pojkvän är jättesvår att läsa av ibland och förstå sig på, men vi är väldigt olika människor och hanterar saker olika ibland.
Men jag tror att som person kan det nog ibland vara svårt att läsa av vissa personer som har psykiska åkommor exempelvis de som växlar mycket i känslor och personlighet, man vet inte vart man har dom. Men medialt så borde väl de vara enklare att läsa av eftersom att de ofta har känslorna på utsidan..?

We accept the love that we think we deserve - Perks of being a wallflower

“A dog is the only thing on earth that loves you more than he loves himself.” ― Josh Billings

Hellas
4/7/13, 4:03 PM
#2

Det är alltid svårare att läsa av sina nära och kära, man känner dem alltför väl helt enkelt. Sedan har de naturligtvis även med erfarenhet att göra.
Så Rocktjejen, du kan vara lugn, det fungerar med all säkerhet även på dig 😉

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Jane-Lyzell
4/7/13, 8:52 PM
#3

Person kemi är viktig och alla passar inte för alla- en del är knepigare läsa av en andra - det bara är så!😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Illusion
4/7/13, 9:50 PM
#4

Jag har hört att även dina guider eller nått kan  se till att det inte går att läsa av dig, om dom anser att just den personen inte ska läsa av dig av vissa anledningar..


☮ and ❤ among each other ✿

Upp till toppen
Annons: