Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1073 ggr
Hellas
2013-04-01 16:42

Vad gör du när du har tråkigt?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

…..Själv försöker jag vara kreativ som idag då jag har pysslat lite med min Hobby. Det blev både Myggsalva som behövs till sommaren och uppdatering av mitt nuvarande projekt, tillverkning av Deo.

Slutligen bejakade jag mitt fotointresse och gjorde ett collage av bilder, några nya några gamla en del sämre och en del bättre 🤐.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Annons:
Jane-Lyzell
2013-04-01 17:34
#1

Härligt - samma här blev kreaktiv i dag och tog fram målar sakerna - inte färdigt ennu lite kvar 😃

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[MikeW]
2013-04-01 20:32
#2

Vad jag gör när jag har tråkigt?

Jag slänger mig i sängen och försöker tänka på något roligt att göra. Det brukar aldrig funka så det slutar med att jag beter mig som en 6 åring och lallar runt helt random xP

Jag har inte mycket jag kan göra förutom att vara inne på datorn, jag skulle kunna läsa eller något fast det är så tråkigt.

Önskar jag hade något annat att göra än att sitta på datorn hela dagen.. Fast kommer verkligen inte på något, kolla på tv är tråk och mina fåglar är inte alls sociala.

Jag har fågel buren öppen hela tiden och matskålen hänger vid utgången. Fast dom flyger aldrig ut -.-'
Jag vill inte ta ut dom för dom får damp när jag tar in min hand i deras bur, när dom är ute är dom jätte tama och kommer till ens hand. Fast när dom är inne i buren så är jag värsta fienden.

Och gå ut och gå är jobbigt för det är så kallt.
Meditera tycker jag också är väldigt tråkigt. Speciellt när jag har inget att göra, för då brukar jag ofta vilja röra på mig mycket. 

UGH, mitt liv är ju skit tråk. Jag bara sitter här dag efter dag och gör inget speciellt.

förr var jag ju värsta spel nörden fast jag gillar inte spel så mycket längre.

Någon som kanske har lite tips på vad man kan göra annars än att sitta på datorn?

Jane-Lyzell
2013-04-01 20:36
#3

Låter som du skulle behöva skratta - se på roliga filmer - läs roliga böcker - skratt meditera - ut och gå brukar vara uppiggande för kropp o själ - ta det som en medecin - 30 minuter om dagen i naturen :-)

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

AnnikaIII
2013-04-01 21:17
#4

Jag har aldrig tråkigt…faktiskt…jag blir bara lite less på mig själv ibland och då brukar jag titta på en film…eller nåt liknande….
Men det är ljuvligt med folk som "alltid vill hitta på nåt" och det är också nåt som jag inte gör….det är ofta jag bara är och gör ingenting men tråkigt har jag inte…
kram på er..därute..😜

Carpe momento

[MikeW]
2013-04-01 21:43
#5

#3 Skratt meditera? vad är det? :P Är det typ att man mediterar 5 min sen kap skrattar man några sekunder och mediterar 5 min till och gör så hela tiden? xP Haha, det skulle vara roligt ändå, min mamma skulle tro att jag är galen xD haha.

Men vad är det för något? :P

Jag ska börja gå ut och gå faktiskt. Hoppas att det blir varmare snart.

#4
Önska jag kunde inte göra något fast ändå ha roligt! :P

Illusion
2013-04-01 21:44
#6

Jag önskar att jag var kreativ..åh vad jag önskar det. När jag har tråkigt, (vilket jag aldrig brukar ha tid med) så brukar jag kolla på tv, gå ut och gå till brorsan, åka ner på stan och hänga med mina kompisar eller gå till bibloteket, läsa böcker, läsa på iFokus, öva på avläsningar,laga mat, fixa mina dreadlocks, leka med katterna,kolla på stjärnorna,kolla på videos på youtubbe.. ja jag har ganska fullt upp :)


☮ and ❤ among each other ✿

Annons:
Jane-Lyzell
2013-04-01 23:25
#7

5 Börja med att skratta i 5 minuter - så ska du se du mår bättre - Vår hjärna förstår inte vad som är sant eller falsk skratt - så skratta på så kommer din hjärna skicka ut måbra hormoner😃

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Illusion
2013-04-01 23:53
#8

skratta i 5 minuter? orka skratta så länge då får man ju ont i ansiktet 🤦‍♂️


☮ and ❤ among each other ✿

Jane-Lyzell
2013-04-01 23:58
#9

8 Ha ha ha ja presis:😂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[MikeW]
2013-04-02 00:07
#10

Hahaha

Jane-Lyzell
2013-04-02 00:09
#11

Hihihi😂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

AnnikaIII
2013-04-02 10:30
#12

Galenpannor….😜🥳

Carpe momento

Annisangel
2013-04-02 13:16
#13

Vad gör jag när jag har tråkigt???

Hänger på iFokus, drömmer om vad jag kan köpa på Tradera, gottar mig i pärlgrejer på frost08, tömmer inkorgen på min mail (för närvarande 3665 stycken🤐så jag har lite å göra), redigerar bilder.

När jag har tråkigt utomhus då???

Fotar, promenerar, går till affären och pratar i telefon😎😃

Många Goa Kramar

Annisangel

Annons:
imke
2013-04-02 14:18
#14

Jag har tre barn så jag har aldrig tråkigt :-D
Men skulle det hända någon enstaka gång så lägger jag gärna tarot korten. Läser eller ser en bra film :-)


Those who don't believe in magic will never find it Hjärta

imke
2013-04-02 14:19
#15

Alltså… jag lägger ju tarot ändå såklart.  Kanske extra mycket bara isåfall. 😃


Those who don't believe in magic will never find it Hjärta

Jane-Lyzell
2013-04-02 16:44
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#16

Det här blev det för mig - Bergakungens sal😃

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annisangel
2013-04-02 21:31
#17

#16

Oj vilken vacker Jane! 😃❤️

Många Goa Kramar

Annisangel

millam
2013-04-02 21:43
#18

Ni gör så fina saker..

Själv har jag aldrig tråkigt, däremot vill jag göra så mycket mera än vad jag har ork och tid till! 😃

Jane-Lyzell
2013-04-02 21:55
#19

Tack ❤️

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

imke
2013-04-03 09:47
#20

Wow! Tänk om en annan kunde måla sådär….. ☀️


Those who don't believe in magic will never find it Hjärta

Annons:
Jane-Lyzell
2013-04-03 13:07
#21

20 det kan du - alla kan med denna teknik - fast de är ju klart det blir ju personligt med :-)=

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: