Annons:
Etikettövriga-mediala-områden
Läst 2592 ggr
TezzD
2013-03-29 08:19

Vad hände? Blixtrar bakom ögonlocken

Jo, det är såhär (Kortfattat nu så att det inte skenar iväg och blir blurrigt)

I förrgår när jag skulle sova så var det väldigt mkt energier i vårt hem.
Jag ligger i sängen och det sticker på hela kroppen, piper i örat och jag ber energierna vänligt men bestämt att avta, min skyddsängel/guide är nära och jag känner honom.

Men detta är inte problemet i sig, utan det mycket märkliga som händer 3 ggr på raken när jag är nära på att falla i sömn…
(Nej jag pratar inte Sömnparalys, det vet jag hur det känns och vad det är)
När jag håller på att falna bort i sömnen så har jag "vakna drömmar" och precis innan jag faller i djupsömn så "TJOFF" - Blixtrar det till bakom ögonen. Starkt vitt ljus var det. Så jag vaknar igen…

Andra ggn, samma sak… jag minns mig säga några ord halvt sovande och jag håller på att somna igen. Då Åter kommer detta ljus, det blixtrar 3 ggr denna gången! 
och samma sak en tredje gång… 

Varje gång det händer så håller jag på att somna.

Någon som vet vad detta är? Någon som varit med om liknande och kan förklara för mig vad som händer och om det är för något syfte?

Tack! Kram

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
Maria Katarina
2013-03-31 09:53
#1

Tyvärr har jag inte nåt bra svar, men liknande har hänt mig. Jag har hållit på att somna i soffan och plötsligt börjar saker hända. Jag kan se skuggor röra sig framför lampan som är vid soffan när jag halvslumrar och känner närvaro men är för trött för att riktigt vakna till och ta reda på vad som försiggår. Jag hör till och med saker flytta sig, till exempel en stol. Jag har ingen aning om vad det är och varför det händer just då när jag håller på att somna.

TezzD
2013-03-31 10:06
#2

Jo det vet jag 😉 Det är för att man är mer öppen när man är påväg att falla i slmn, man är som mest öppen när man sover och då passar dom på :)
Men detta är något annat, jag tror att det är att man kan se deras energier.
Synd bara att det ska blixtra så man rycker och vaknar till 🤪

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Jane-Lyzell
2013-03-31 13:07
#3

 Antar det du menar är precis innan din kropp sover och du (anden9 kliver ur kroppen - se det som autopiloten kopplas på din kropp och din ande vaknar:-)

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

TezzD
2013-03-31 14:58
#4

#3 ja just det! Det har jag inte tänk på Jane, det kan ju också vara en faktor, och att man rycker till och vaknar av denna blixt för att man dras tillbaka? 🤔

I förrgår natt så hände liknande, men då blixtrade det inte som sist, utan det kom som en stor ljusskens boll, som pulserade två ggr, sen vaknade jag.
Man kanske skulle lära sig av detta och försöka hålla kvar det och ser vad som händer? 🤐

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[Sol69]
2013-03-31 15:59
#5

Har sett en blixt någon gång. Men ofta när jag är långt borta, så känns det som om jag rycks tillbaka om något händer hemma som påkallar uppmärksamheten. Mysko känsla. 🤔 Känns verkligen som att du har varit på en annan plats fast du har sovit. och de flesta gånger minns jag inte ett dugg av min resa då.. 🤔

TezzD
2013-03-31 16:04
#6

Ja precis Sol!
För varje gång innan dessa ljussken har kommit så har jag varit halvt drömmande och det har babblats något oändligt… jag hör prat tjat o till och med barn som pratar, jag vet inte att jag drömmer, men ändå gör jag det o så  kommer ljuset och jag vaknar till med ett ryck… går inte att förklara haha

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
Upp till toppen
Annons: