Annons:
Etikettmedialitet
Läst 1204 ggr
Jane-Lyzell
3/25/13, 2:28 PM

Storseanser ?

Varför går du på Storseanser? Berätta gärna varför just du går och om du tycker utvecklingen är bra som den är idag?

pst alternativ två tappat ord så här ska hela vara ;

"""Jag vill vara nära andevärldens energ, men inte så viktigt få egna medelanden"""""

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
jaerven
3/25/13, 8:01 PM
#1

Jag går ogärna på storseanser för att om jag inte får en länk till mig själv, så vet jag inte hur bra träffen är. Mottagaren kan vara överentusiastisk och får en medioker beskrivning att verka mer säker än den är, eller mottagaren kan vara kritisk och få en bra träff att verka tveksam. Jag tycker "medial demonstration" är ett bättre namn, eftersom det är vad man gör. Demonstrerar hur en andekontakt kan se ut. Det vet jag sedan tidigare, och behöver inte få det demonstrerat.

[Camia7]
3/25/13, 8:27 PM
#2

Jag ska på min första nu i april på terry men det är bara för att jag vill se han in live ;P  Sen att mamma går på ganska många och hon ska dit så jag ser det som en kul grej bara :)

Jane-Lyzell
3/25/13, 8:43 PM
#3

1 Ja som det ser ut i dag storseanserna - så kanske det ska kallas för mediala demontrationer.

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
3/25/13, 8:44 PM
#4

2 okay - du får beräta sen!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

imke
3/25/13, 10:01 PM
#5

Jag går på storseanser för att vara nära energierna :-) I början gick jag för å hoppas få egna meddelanden. men nu är det inte så viktigt längre. Jag finner ro och glädje av att se andra bli hjälpta. Och jag tycker det är intressant att se mediumet arbeta :-)


Those who don't believe in magic will never find it Hjärta

Tarotstollan
3/25/13, 11:18 PM
#6

Har aldrig varit på någon, då de enda tillfällena varit har jag inte haft råd.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
[lillalollo]
3/26/13, 12:42 AM
#7

jag är skeptisk till storseanser. 

mest för att man ska betala för att sitta och se andra få medelanden till sig? Då kan jag mer se fördelen med mindre seanser där det finns möjligheten för fler att få medelanden men så kanske alla inte får endå. Det är ju inget mediumet bestämmer.

Och sen göra själva eventet till lite mer än bara en seans. Man fikar och pratar med mera.

Jag har aldrig varit på en riktig storseans. Har inte varit på en storseans över huvudtaget men är inget jag är intresserad av att lägga pengar på.  

Men mindre seanser har jag varit på flera stycken och det är kul samtidigt som det är intressant och då gör det mindre om man inte får medelande för man kommer närmare inpå de andra och kan känna med dem.

[Camia7]
3/26/13, 4:23 AM
#8

Det lät ju inge kul när dom sa att 400pers skulle komma men jag är glad om jag får se terry haha :p

imke
3/26/13, 7:41 AM
#9

Dom seanserna jag varit på har det varit max 20 personer. Så det har inte varit några stora seanser :-) Lagom :-)


Those who don't believe in magic will never find it Hjärta

[leWolf]
3/26/13, 10:03 AM
#10

Ha ha nu trodde jag allt jag var ensam om att svara jag inte går på stor seanser,men ack vad fel jag hade 😃

Orsaken är väl att just den formen av mediumskap inte passar mig däremot är det väldigt givande med trance seanser i mindre grupp där alla får ställa frågor men numer har jag inget behov av det varken sittnig eller seans så det är väl enkla andledningen att jag inte längre går.

Men Jane visst kallar en del det för medial demonstration,har alldeles för mig jag läst det ibland på olika hemsidor 🤔

Jane-Lyzell
3/26/13, 1:46 PM
#11

10 Jo vist kallas det medialademonstrationer och jag kan tycka det är mer rättvist namn på det som är där ute idag!

Storseanser kan vara allt ifrån20 - 1000 personer beroende på vart i världen man är och vilket medium- (förtydligande bara om Storseanser)

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Iceland
3/26/13, 3:41 PM
#12

Jag svarade att jag inte går på stor seanser, men det är endas för att jag inte gjort det än :P

Jag hade velat gå på någon. Hellst med Terry Evans. Både för att jag vill testa på hela grejen med stor seans, samt att jag vill se han live :P

http://isabellarun.weebly.com/

TezzD
3/26/13, 9:26 PM
#13

Jag går inte på storseanser, har aldrig gjort och kommer aldrig att göra, med samma motivering som #jaerven och #skymningsaga.
en mindre "stor" seans kan jag däremot tänka mig med max 6-8 personer, men då vill jag gärna att dem alla ska vara medlemmar i vårat släkte så att man "garanterat" vet att man kan få fram lite information om vår bakgrund, det hade varit mkt trevligt.
Att känna energier gör man ändå dygnet runt nästan och mediala demonstrationer är ju också intressant, men jag tycker att det är för dyrt för att endast vara åskådare och kanske inte få medverka fullt ut. 

ja, det var nog allt. :)

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
Jane-Lyzell
3/31/13, 1:23 PM
#14

Det intresanta är ju den ökning vi ser av dessa i dag - tycker det är lite märkligt och slöseri av gåvor- eller så behövs det kanske !?

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: