Annons:
Etikettmedialitet
Läst 961 ggr
Jane-Lyzell
2013-03-21 21:57

Märkligt foto

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här en liten märklig bild då jag tog ett foto på mitt eget öga - vilka är det som bor där :-) !? 😮

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Illusion
2013-03-22 00:16
#2

Men shit jag har aldrig sett en sida här på iFokus så infekterad av skeptiker!  Du kan inte förstora bilden så man ser bättre? :-)


☮ and ❤ among each other ✿

Jane-Lyzell
2013-03-22 09:46
#3

2 oj - vet inte hur man gör riktigt - ska försöka (ja skeptiker är etriga, i sina föfröljerser av oss troende)

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
2013-03-22 10:03
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

verkar inte funka - tror du får ladda ned bilden själv och förstora i datorn- jag gjorde ett försök från mobilen - men då blev den mindre bilden- jag är inte så teckniskt lagd , tyvärr

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

lizaohman
2013-03-22 21:00
#5

Vilket vackert och ungt öga !!!! Vad man än ser är det en reflektion, därpå är jag säker. Men det kommer mig osökt att tänka på att man förr i tiden trodde att människor bevarade sin sista bild i ögat när de dog. De försökte t ex fotografera (1800-talets andra hälft) näthinnan på mordoffer för tanken var att kanske få fram en bild på mördaren.

Jane-Lyzell
2013-03-22 23:26
#6

5 Jag tar fotot själv- och det jag har framför ögat är kameran/mobilen - inget annat- då borde ju mobilen synas i ögat- för det är den som är framför mitt öga

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
AliennaII
2013-03-22 23:42
#7

Kan det bo "folk" i mitt öga?

Upp till toppen
Annons: