Medialitet

Märkligt foto

2013-03-21 21:57 #0 av: Jane-Lyzell

Här en liten märklig bild då jag tog ett foto på mitt eget öga - vilka är det som bor där :-) !? Förskräckt

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Anmäl
2013-03-22 00:16 #2 av: Illusion

Men shit jag har aldrig sett en sida här på ifokus så infekterad av skeptiker!  Du kan inte förstora bilden så man ser bättre? :-)

Anmäl
2013-03-22 09:46 #3 av: Jane-Lyzell

2 oj - vet inte hur man gör riktigt - ska försöka (ja skeptiker är etriga, i sina föfröljerser av oss troende)

Anmäl
2013-03-22 10:03 #4 av: Jane-Lyzell

verkar inte funka - tror du får ladda ned bilden själv och förstora i datorn- jag gjorde ett försök från mobilen - men då blev den mindre bilden- jag är inte så teckniskt lagd , tyvärr

Anmäl
2013-03-22 21:00 #5 av: lizaohman

Vilket vackert och ungt öga !!!! Vad man än ser är det en reflektion, därpå är jag säker. Men det kommer mig osökt att tänka på att man förr i tiden trodde att människor bevarade sin sista bild i ögat när de dog. De försökte t ex fotografera (1800-talets andra hälft) näthinnan på mordoffer för tanken var att kanske få fram en bild på mördaren.

Anmäl
2013-03-22 23:26 #6 av: Jane-Lyzell

5 Jag tar fotot själv- och det jag har framför ögat är kameran/mobilen - inget annat- då borde ju mobilen synas i ögat- för det är den som är framför mitt öga

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.