Annons:
Etikettguider
Läst 1092 ggr
TezzD
3/20/13, 1:00 PM

Resultat! Jag känner av min guide

Mediterade idag igen och även då jag inte fått fram hur min skyddsängel eller guide ser ut så han/hon visat mig känslan av närhet. Jag vet nu att den här genompirrande känslan i kroppen som jag ofta får är min guide/skyddsängel som visar att han e här! 
RIKTIGT härlig känsla, lite lustig men härligt när man vet vad det är

Jag bad honom/henne att göra det om och om igen för att jag skulle vara säker och det hände om och om igen. Underbart! 

Jag har alltid trott att denna känslan jag fått i kroppen ibland har varit en slags känsla för "val" alltså om jag kollat på t.ex 2 klänningar, inte vetat vilken jag ska ta, så har jag slappnat av och en av dom har gett mig den speciella känslan. Det är jättesvårt att förklara men nu vet jag att det är min guide/skyddsängel som har visat sin närvaro och inget annat! 
Underbart att veta. Ville bara dela med mig av min fantastiska upplevelse! (Som ni kanske inte alls förstår men, ja det är svårt att beskriva känslor) 

Blomma

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
Jane-Lyzell
3/20/13, 1:41 PM
#1

Härligt - det är det som vi här på Ramsbergsgården kallar för ett signalsystem😃- grattis du hittat det - lita på den känslan nu😍

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

TezzD
3/20/13, 4:36 PM
#2

Å va skönt att höra att det finns ett signalsystem! 👍

Jag ska lita på den och jag ska lära mig att känna ännu mer 😍

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Jane-Lyzell
3/20/13, 5:27 PM
#3

Kanon👍

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Tarotstollan
3/20/13, 8:07 PM
#4

Vad härligt det låter. Grattis!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

TezzD
3/20/13, 8:16 PM
#5

Tack Tarotstollan 🙂

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

imke
3/21/13, 8:47 AM
#6

Visst är det underbart när man lär känna och känner igen känslan av vägledarens närvaro :-) Jag har nyligen börjat känna igen den jag med. Jag har ännu itne fått något namn eller ett ansikte. Men jag känner honom/hennes närvaro mycket tydligt. Och det är så härligt :-D En underbar känsla i kroppen 🙂


Those who don't believe in magic will never find it Hjärta

Annons:
imke
3/21/13, 8:53 AM
#7

Jag har föresten börjat skriva ner mina upplevelser när jag mediterar och även när jag inte gör det. För att ha lite på print hur jag utvecklas. Och för kul att kunna gå tillbaka och se :-)

Kan du uppfatat meddelanden även när du inte mediterar? Förklaringar på saker du funderar över eller sådär?


Those who don't believe in magic will never find it Hjärta

Hellas
3/21/13, 10:25 AM
#8

Härligt vännen och grattis!

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

TezzD
3/21/13, 10:58 AM
#9

tack :) 
Ja, Imke jag kan känna känslor väldigt intensivt. Det är min guide som "talar" genom känslorna har jag lärt mig. Trodde först att jag började bli  hormonkossa, men nu vet jag att han vill visa hur jag "borde känna" över vissa saker.
Jag kan fortfarande inte se och jag kan inte höra, men däremot så kan jag känna ett ja eller nej osv :) 
Föra loggbok låter som en väldigt smart idé! 
Det borde man kanske göra 👍

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Friendship
3/22/13, 5:10 PM
#10

Stort grattis! :) härlig känsla!

TezzD
3/23/13, 11:19 AM
#11

Tack Friendship! 😃

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Upp till toppen
Annons: