Annons:
Etikettoff-topic
Läst 790 ggr
lizaohman
3/14/13, 4:02 PM

Ett mycket stort mysterium

Det jag ska berätta nu har jag tyvärr missat att dokumentera. Dels visste jag inte var kameran var och dels så begrep jag inte att beviset kunde försvinna innan maken kommer hem. Vid 10-snåret i morse så gick jag, för ovanlighetens skull, till baksidan av huset. Det har snöat i natt så där ligger en fin, vit och orörd matta av snö. Utom något vid husväggen, ungefär i mitten av huset. Jag gick närmare för att se vad det var och stannade en bit ifrån för att inte förstöra spåret av två sko-avtryck bredvid varann. Precis som om någon hoppat ner från taket och snyggt landat med fötterna bredvid varandra. Väldigt tydliga, skarpa avtryck. Ganska spetsiga skospetsar och inget sulmönster. Mycket tydligt ett par skoavtryck. Inget som leder dit och inget som leder tillbaka.

Jag funderade ett tag. Kollade ut genom fönstret för att se ifall jag skulle se om någon kunnat trycka sig mot husväggen för att komma till spåren och sedan samma väg tillbaka, men det verkar omöjligt. När jag fick tag på maken för att få reda på var kameran var hade det gått några timmar. Jag gick ut med kameran. Fotspåren är borta. Dels har det gått några timmar i solen, men mest för att något/någon mjukt suddat ut dem. Suddmärkena syns. Men fortfarande inga spår dit eller tillbaks.

Vad tror ni om detta? Jag är helt perplex! Jag undrar också vad som fick mig att gå till baksidan av huset. Jag har funderat och funderat varför jag gjorde mig besväret, men jag vet inte vad jag hade tänkt mig att jag skulle göra där?!

Annons:
Jane-Lyzell
3/14/13, 9:10 PM
#1

Hmmm…. märkligt🤪

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[fruGåshud]
3/14/13, 9:13 PM
#2

Skumt sannerligen!

lizaohman
3/17/13, 12:48 PM
#3

Maken tog hunden och gick runt huset och tomten när han kom hem. Ingenstans finns fotspår, endast ett rådjursspår.

Tarotstollan
3/18/13, 11:08 PM
#4

Verkligen underligt!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

TezzD
3/19/13, 11:16 AM
#5

Hustomte? 😉

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Upp till toppen
Annons: