Annons:
Etikettmentalt-mediumskap
Läst 1234 ggr
lizaohman
3/6/13, 2:10 PM

In i dimman...

När maken och jag gör vår vanliga minicirkelträning så händer det ibland att det blir lite disigt i rummet. En gång, när jag var medium, så blev det väldigt dimmigt. Det försvann inte ens när vi bytte medium, så dimman bör inte ha varit kopplad till någon av de andar (dearly departed) som vi hade kontakt med eftersom det var två olika. Har ni varit med om detta?

Annons:
Jane-Lyzell
3/6/13, 2:32 PM
#1

Kanske någon av er kan bilda ectoplassma som de kan använda sig av att visa sig i 😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

lizaohman
3/6/13, 5:29 PM
#2

Iiiiiih, vad spännande - är det fysiskt mediumskap-kurs vi måste komma på då?

Jane-Lyzell
3/6/13, 9:25 PM
#3

😉 Hmmm…

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Christina_46
3/7/13, 3:02 PM
#4

Hej Liza

Jag har varit med om att det blivit disigt inne flera gånger, men inte frågat om vem eller vad som orsakade det. Men en gång så var det riktigt dimmigt, då frågade jag rakt ut vad som orsakade dimman. Det svar jag fick var att det var en ängel som gjorde sig sedd. Jag har gått en helgkurs i att bland annat länka till andevärlden, så jag tror att jag fick rätt svar. Vad tror ni?

Christina_46
3/8/13, 1:31 AM
#5

Jag vill lägga till att jag vid det tillfället när det var rejält dimmigt, så satt jag och en vän och spelade kort och hade det riktigt kul. Kanske att ängeln ville visa sig när det var en så god stämning. Min vän som jag spelade kort med såg också att det blev jättedimmigt. Brukar änglar kunna visa sig på det här viset. Hmm… 🤔

lizaohman
3/8/13, 10:40 AM
#6

Christina: märkligt att det inte var i samband med medial verksamhet, då skulle jag snarare tro på ett spöke. Ibland brukar man se dimma när det finns andar närvarande, har jag sett på TV. En ängel? Varför skulle en ängel visa sig, undrar jag häpet, och i det sammanhanget (kortspelet tänker jag på). Nej, det kan jag inte tro. Knappast i vårt sammanhang heller. Men vem vet? I så fall är vi ju bara att gratulera, Christina 😂

Annons:
millam
3/8/13, 11:19 AM
#7

Kan det vara samma sak; ibland tycks omgivningen bara vara dimmig inomhus. Har undrat lite, men trott det var mina ögon..😮

lizaohman
3/8/13, 1:29 PM
#8

Det kan absolut vara samma sak, millam, i början trodde jag det var dimsyn (som jag har ibland) men senaste gången var det rejäl dimma. Jag hade inget sagt till maken (eftersom jag trodde det var mina ögon) men det visade sig att han upplevt samma sak hela tiden.

millam
3/8/13, 2:27 PM
#9

Bra att veta, då kan jag vara mera observant när det händer! Tack för info😃, hade aldrig kunnat misstänka nåt sånt!

Christina_46
3/8/13, 6:07 PM
#10

Tack Liza. Nästa gång jag ser att det är dimmigt ska jag ta och koppla upp mig och fråga igen vem det är.

Upp till toppen
Annons: