Annons:
Etikettmedialitet
Läst 1074 ggr
imke
2013-03-01 10:16

Medial utvecklings utbildning

Igår var jag på min första dag på en medial utvecklings utbildning som Margitta Wigren har i Gävle. Margitta är utbildad av Terry Evans fick jag veta igår. Och har nu ett gudinnetempel i Söderhamn. Hon är även utbildad prästinna i Glastonbury Avalon. Vet inte riktigt vad det innebär men :-) HÄftiga utbildningar
Och OJ vilken underbar kvinna. Och det kändes jättebra :-D Humor och lättsam är hon.
Förutom att vi körde en så pass kraftig meditation att jag skakade av frossa när jag kom hem. Och inatt blev jag feber sjuk. Så här sitter jag, hemma och sjuk idag. Men glad för det är jag. Ser mycket fram emot det här och tror att det kommer bli jättekul :-D

Vi ska träffas varannan vecka i två timmar. Och efter denna gång fick vi med oss hem i läxa att träna på att öppna och stänga oss som hon visade. Och även den chakra meditationen vi gjorde. Och se om vi kan få fram någon information om vägledaren vi har vid vår sida under den här utbildningen :-) Spännande och häftigt!! :-D

Får se hur det går under veckan :-)

Ville bara dela med mig lite :-)

Ljus och kärlek till er alla 🌺


Those who don't believe in magic will never find it Hjärta

Annons:
Jane-Lyzell
2013-03-01 11:51
#1

Vad roligt för dig - lycka till🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Tarotstollan
2013-03-02 00:42
#2

Vad spännande det låter. Lycka till!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[Sol69]
2013-03-02 09:12
#3

Så kul!

Väntar på den dagen jag får tid och råd att gå på en kurs till för gemenskapen och utvecklingen 👍

Upp till toppen
Annons: