Annons:
Etikettmeditation
Läst 1103 ggr
lizaohman
2013-02-23 07:11

Skvaller från andra sidan

Under intoning medan tankarna simmade i bakgrunden och min andlige ledare stärkte de magnetiska banden, dvs en vanlig morgonmeditation, så kom en tanke till mig. Böle. Vaf… tänkte jag häpet. Efter intoningen så tänkte jag slå upp Böle, som jag tyckte var ett ortsnamn, och upptäckte att det finns massor med Böle. Det här var ju inte till någon hjälp, hann jag tänka när nästa ord planterades hos mig. Brunflo. När jag sökte på dessa ord, så var det inte bara orter båda två, utan de ligger på varsin sida om Östersund, ungefär lika långt bort från Ö-sund. Nu, ifall ni minns "Gör som Madde", har jag upptäckt att det kan skvallras lite från andra sidan om vad som komma skall, så jag ska hålla ögon och öron öppna. Har något liknande hänt er?

Annons:
Jane-Lyzell
2013-02-23 12:36
#1

kul - nu får du vänta o se - troligen ett varsel om något som komma skall - troligen för dig att förstå ande vännerna är där på riktigt 😃

Ibland får man sådant när man tvivlar - de är snälla 😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Lynxx
2013-02-23 14:54
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Inte annat än att jag ibland får väldigt envisa påtryckningar att ringa/kontakta en specifik person - ngn som jag inte har haft kontakt med på månader. Då visar det sig att denna precis har tänkt kontakta mig!

---

Samt att jag då & då drömmer om ngt - som nästa dag står att läsa i tidningen.

Jag kan få en impuls att åka till ett specifikt ställe, som jag tidigare aldrig varit till & heller inte haft ngn idé om att åka till. Väl där, kan jag få en värdefull info av ngt slag - som jag inte fått reda på annars.

---

För flera år sedan fick jag en "vision" - när jag låg & försökte vakna en morgon - om att alla postlådor där pappsen bodde (på vischan) - var röda.

I verkligheten var de gröna, i plast - alla utom en, pappsens - som var i plåt & vi hade givit dem som en present - med ett skärgårdsmotiv & var handmålad av en konstnär.

Samma dag när vi hade ett tfn-samtal - så berättade han att bussen hade mejat ner alla postlådor & gjort flis av dem (vinterföre). Den enda som klarat sig var pappsens plåtlåda!… & att de nu satt upp nya - som var röda!!!

Hepp!

/L

lizaohman
2013-02-23 15:48
#3

Lynxx: häftigt med brevlådorna :D

Jane: jo, det ska verkligen bli spännande !

lizaohman
2013-02-24 12:54
#4

Hmmm, vi tog ett test som heter "Var ska jag bo" genom Svensk Fastighetsförening - ni har säkert sett deras reklam på Facebook. Jag hamnade på Gotland och Per hamnade i, ja håll i er: Östersund… Hmmm.

Lynxx
2013-02-24 17:56
#5

He-he.

/L

Upp till toppen
Annons: