Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1737 ggr
Ians
2/17/13, 11:49 AM

Samåkning till träffen i Maj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej på Er!

Maj känns ganska långt bort ännu, men tiden rusar iväg o så är vi plötsligt där!

Och förvissa kan det vara nödvändigt att veta om det finns möjlighet till samåkning, för att överhuvudtaget våga anmäla sig…så då är det bra att vara ute i god tid 😉

Själv undrar jag om någon kör från Göteborgsområdet till denna träff?

Då vill jag gärna åka med!

Ni andra som åker från andra ställen i Sverige får fylla på i denna tråd….om ni behöver skjuts eller har plats i bilen!

Annons:
TezzD
2/17/13, 2:14 PM
#1

Ja så bra! :) Tar gärna "snålskjuts" från Kronobergs län. Bor i Växjö kommun men kan ta mig till de flesta orter :) Vi delar självklart på bensinkostnaden :) Hör av dig via pm (personligt meddelande) Kram Tezz

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Jane-Lyzell
2/18/13, 12:09 AM
#2

Kanon du startat denna tråd Ians 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Kenzo
2/23/13, 11:02 AM
#3

Jag åker från Järpås (Lidköping) åker E20 upp till Örebro sen svänger jag mot Lindesberg.

Kenzo
2/23/13, 11:12 AM
#4

Ians kan du ta tåget till Lidköping så kan du åka resten med mig om du vill.

[Sol69]
2/23/13, 7:57 PM
#5

Om jag får tid och råd åker jag från Motala 🙂

Ians
2/24/13, 6:34 AM
#6

#3 Det hade varit något skall kolla upp detta…

Annons:
Ians
2/26/13, 12:51 PM
#7

#3 Har kollat upp med SJ om resor till Lidköping. ditt förslag låter mycket intressant OM det inte är så att någon åker från Göteborg eller förbi här så jag kan hoppa in i bilen direkt här.

För resan tur o retur Gbg-Lidköping blir ett mycket billigare alternativ än att resa direkt. Så håll en plats åt mig så länge så hörs vi i god tid innan träffen för en sista check av läget 😉

Kenzo
2/26/13, 3:37 PM
#8

# 7  kolla väst trafik med. Det tåget går förbi Järpås och stannar i Lidköping åker du inte med direkt tåget så stannar det i Järpås. Jag brukar åka med det till Göteborg vi brukar ta direkt tåget och gå på i Vara för det känns så tråkigt att åka till stan (Lidköping) och sen åka förbi Järpås eftersom det inte stannar där. Åker du med det tåget som stannar i Järpås är det byte i Herrljunga men där är inte så stort. Jag bor ju i Järpås. Vet inte om du sökt på SJ och det är detta tåget som du tittat på syrran sa att det kanske är detta men kolla i alla fall kram

Ians
2/26/13, 6:48 PM
#9

#8 Tack! Hittade Västtrafik tåget ;) nu. Det bidde ju tom billigare ;)

[Sol69]
3/2/13, 9:22 AM
#10

Funderar starkt på att åka upp. 🤔

Jag bor i Motala.

Är det någon som vill åka med eller kör förbi i dess närhet som jag kan åka med?? Känns dumt att åka med själv i en stor bil när de finns plats för flera.. ☝️

Kram sol

Ians
4/7/13, 5:20 PM
#11

Kenzo Det verkar som jag får skjuts med en som bor här i krokarna som också skall till Träffen. Återkommer om det inte blir så ….tusen tack för hjälpen. Vi ses där uppe iaf 😉

Annisangel
4/11/13, 6:16 AM
#12

Jag bor i Oxelösund, har skral ekonomi… Jag har frågat om det finns plats kvar att anmäla sig till träffen, men jag vet inte hur jag kommer till Ramsbergsgården så nu undrar jag om det finns någon att åka med. Förutsatt att det finns plats att anmäla mig till kursen då! 🌈

Många Goa Kramar

Annisangel

AnnikaIII
4/11/13, 12:37 PM
#13

Sol69 bor i Motala, kanske att du kan ta en buss till nåt ställe där hon kan hämta upp dig? Ni kan väl ta kontakt med varandra? Kolla på karta hur färdvägen blir?

Carpe momento

Annons:
AnnikaIII
4/21/13, 3:37 PM
#14

Hedesunda. Gysinge Österfärnebo. Avesta. Fagersta…  detta är en färdväg som en  god vän har till Ramsberg, vill någon åka med så säj till här inne så  ser jag till att ni får kontakt. ✨

Carpe momento

Annisangel
4/22/13, 6:32 AM
#15

Måste hoppa av tyvärr av olika anledningar… Men kanske framöver att jag kommer till Ramsberg… Only time will let me know! 🥳❤️

Många Goa Kramar

Annisangel

TezzD
4/22/13, 8:49 AM
#16

Samma här…. 😭 kan inte komma… ekonomin sprack…😟 
Vi hade ju mini-semester denna helg som var som jag inte räknat med i budgeten… frågan är hur mkt min sambo räknat… då det var han som bokat och planerat….🤔 🤫
Hoppas innerligt att det kommer fler tillfällen!!!!!

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[Sol69]
4/22/13, 9:57 AM
#17

Jag åker. Motala. Askersund, Örebro och uppåt. bara höra av sig om någon vill åka med 🙂

Jane-Lyzell
4/22/13, 12:07 PM
#18

15 o 16 NEEEJ så synd😭

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

AnnikaIII
4/22/13, 9:38 PM
#19

 Borlänge -Ludvika- Gängesberg- Ramsberg…denna rutt åker också en person…kontakta mig om ni vill åka med….

Carpe momento

AnnikaIII
4/23/13, 10:11 AM
#20

 Lidköping sen Götene E20 Mariestad, Laxå,Örebro och mot Lindesberg sen Ramsberg 

Ytterliger en resrutt som någon kan åka med…kontakta mig eller Jane genom PM

Carpe momento

Annons:
Elpida
4/25/13, 10:11 AM
#21

Jag kör som sagt Växjö - Jönköping - Motala - Örebro - Ramsberg om någon vill åka med!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

AnnikaIII
4/25/13, 11:07 AM
#22

#21 Elpida…kan jag lägga upp den inne på mitt låsta forum på Facebook också…din resrutt alltså…kram

Carpe momento

Elpida
4/26/13, 9:22 AM
#23

Självklart Annikapannika😘

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Kenzo
5/8/13, 1:01 PM
#24

Hej vill bara kolla så det är rätt på fredag att ni som ville åka med mig har bokat av så det bara är jag och mamma i min bil????/Tove

Ians
5/8/13, 5:05 PM
#25

Hej Kenzo!

Ja jag åker med en som kör direkt från Göteborg. tusen tack för ditt erbjudande! vi ses i Ramsberg ❤️

TezzD
5/8/13, 6:35 PM
#26

Såå ledsen att jag  missar 😭

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Upp till toppen
Annons: