Annons:
Etikettkurser
Läst 3266 ggr
imke
2/13/13, 3:41 PM

Undran om medium

Jag ska gå kurs hos Margitta Wigren i slutet av februari. Är det någon so vet något om henne? Eller har varit på kurs hos henne tidigare.

Hon har ett gudinnetempel i Söderhamn. Men utbildningen skall vara i Gävle.


Those who don't believe in magic will never find it Hjärta

Annons:
sven-g
2/13/13, 7:58 PM
#1

Tycker frågor som denna är opassande

imke
2/13/13, 8:04 PM
#2

Jaha?? Varför det?


Those who don't believe in magic will never find it Hjärta

[Sol69]
2/13/13, 8:07 PM
#3

Sven jag undrar varför det skulle vara opassande?

Det är väl ganska självklart att man är lite nyfiken på vad andra har för erfarenheter av den man planerar att gå kurs hos.

Jag skulle också vilja veta mera om det "mediumet" jag planerar att gå kurs hos. om jag inte redan innan hade den informationen om denne och dennes kurs.

sven-g
2/13/13, 8:25 PM
#4

Jo det beror på hur svaren utformas, lätt med personangrepp i sådant svar

imke
2/13/13, 8:27 PM
#5

Som jag skrev i den andra tråden då :-) Om någon vill dela sina erfarenheter om hennes kurser med mig så vore det jättetrevligt om ni ville pm:a mig det


Those who don't believe in magic will never find it Hjärta

sven-g
2/13/13, 8:29 PM
#6

Jag har den erfarenheten att vi alla är olika individer, och för att en lärare passar mig kan det vara helt fel val för någon annan

Annons:
[Sol69]
2/13/13, 8:36 PM
#7

Om du väljer som medium att anordna en kurs måste du väl räkna med att andra vill veta lite om dig och din kurs?

Tror inte att det är personen Imke frågar om utan om mediumet och dess kurs. och det är inte att gå till personangrep att fråga om en kurs och berätta om sina erfarenheter av en kurs.

Jag hade också ställt samma fråga om jag hade varit intresserad av en kurs men inte vetat så mycket om mediumet som höll kursen eller dess innehåll.. 

För att veta om jag ska satsa på den kursen eller välja någon som passar mig bättre..

Hellas
2/13/13, 9:02 PM
#8

Visst är det en relevant frågeställning och inte är det personangrepp, det förstår jag inte alls.

Jag kan tyvärr inte svara då jag inte har erfarenhet av det här mediumet men jag hoppas att det kommer bli lyckat för dig :)

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

imke
2/13/13, 9:06 PM
#9

Jag med  Och jag är säker på att jag på ett eller flera sätt kommer att gå därifrån med mer kunskap i ryggsäcken


Those who don't believe in magic will never find it Hjärta

Jane-Lyzell
2/14/13, 12:36 AM
#10

9 Brukar säga finns inga rätt eller fel kurser - man lär sig av alla - både de bra och dåliga - kan inte säga det ringer någon klocka om det medium du frågar efter - så kan inte ge dig ett svar - lycka till

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: