Annons:
Etikettinspiration
Läst 592 ggr
Jane-Lyzell
2013-02-04 14:49

Dagens Inspiration!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Dagens Inspiration!

Vinterns kyla oss förlamar en köld som får våra ben och märg att domna bort- hjärtat slår ändock sin gilla gång väntar på att få tinas upp, av en vänlig själs varma tankar- Jag älskar dig även om kölden bittra vindar gjord dig hård, Jag ska tina varje lem och ben i din kropp och åter ge hopp om kärlek och vänlighet i ditt slitna hjärta. Sluta aldrig Tro och hoppas, det finns alltid en lösning hur hårt det en verkar, snälla ge inte upp…… ♥ Det kommer alltid en ny vår !

(C) Jane Lyzell

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Tarotstollan
2013-02-05 02:59
#1

Just nu känns våren avlägsen, men den kommer. Det har den alltid gjort Glad!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

sven-g
2013-02-05 13:50
#2

Jag har haft ett liv som senaste månaderna åkt berg och dalbana, alltså från botten till topp.
Så våren har kommit blommorna exploderat fram i en kaskad av ljus, men efter ett kort tid vissnat och dött.
Detta har hänt ett antal gånger på dom sista månaderna, när total mörkret kommit, har ett antal stjärnor tänds, och lyckan kommit åter.
Jag beskriver mitt sista halv år som manodepprisivt, inte jag för jag är van att livet förändras och ser en ny möjlighet i varje förändring.
men jag skulle nog önska att livet stannade på ett höjdläge.
Så nu måste siktet ställas om och hoppet om att igen vandra på mjuka rosa moln.

Jane-Lyzell
2013-02-05 14:42
#3

allt ordnar sig - om man tar det som det kommer Glad

tufft ibland Sveng- men det är ju det som är livet!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

sven-g
2013-02-05 15:06
#4

#3 Inte tufft jag tar allt med ett skratt bara att att ge järnetFlört får många fina minnenOskyldigTungan uteSkämsFlört

Jane-Lyzell
2013-02-05 15:07
#5

4 Det är bra det Skrattande

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: