Annons:
Etikettövriga-mediala-områden
Läst 610 ggr
[Camia7]
2013-01-28 05:50

vad ska jag göra?

Hej För snart fem år sen hände det något hemskt och bara dagen efter den händelsen så försvann alla mina "krafter" .. Har undrat i snart fem år om jag kommer kunna prata med andar och se in i framtiden och så igen? Eller helt borta är det inte men väldigt suddigt.. Inget konktret.. Känns inge bra:( Kan dom bara försvinna? Tack för svar

Annons:
Jane-Lyzell
2013-01-28 14:30
#1

Hej

Då undrar jag vad som hände(behöver ju inte skriva exakt , men så man vet vad det rör sig om) och vad du menar med dina krafter?

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

sven-g
2013-01-28 15:37
#2

Jag tror att förmågan försvann pga ett sätt för själen att skydda sig själv, förmågan finns där kvar det är bara så att den är blockerad.
Om jag nu fattade rätt

[Camia7]
2013-01-28 21:20
#3

Okej. ja asså jag såg vad som skulle hända mig men jag trodde inte på att det skulle hända..Det va ett övergrepp.

Ja med mina krafter menar jag då att kunna se in i framtiden, läsa av människor och tala med andar osvGlad

Ja jag har läst lite och jag kan tänka mig att det skulle kunna vara en blockering

sven-g
2013-01-28 21:38
#4

#3 Jag trodde du menade så, och om något händer kan kroppen stänga av saker, men detta är inget du förlorat, när du är mogen för detta kommer det tillbaka Glad

[Camia7]
2013-01-28 21:41
#5

skönt att höra Glad

Jane-Lyzell
2013-01-29 00:44
#6

4 enig med sven - oroa dig inte - se till ta hand om dig och bearbeta det som skett!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Upp till toppen
Annons: