Annons:
Etikettmedialitet
Läst 813 ggr
Elpida
1/26/13, 2:54 PM

Märklig känsla....

Jag har börjat på nytt jobb och det är på ett konferenscenter/hotell. Varje gång jag kommer upp till första våningen där vi har två konferensrum blir jag alldeles gungig och lätt illamående. Först trodde jag det berodde på att jag fick lätt svindel eftersom man ser rätt ner igenom en glasruta till konferensrummet nedanför.

Jag får aldrig svindel i vanliga fall av att åka hiss och jag märkte snart att det kom även om jag inte tittade ner i det där glasfönstret. Däremot får jag inte svindel av att åka hissen förbi till våning två…

Efter några gånger frågade jag min chef om det möjligtvis var så att någon sagt att det spökar där. Hon tittade en stund på mig och frågade sedan om jag var rädd för spöken. Jag log och sa vänligt att det är jag inte. Då berättade hon att det var några som nämnt det under åren, men framför allt mådde hon själv inte bra där, inte heller på den våningen där hotellrummen ligger i samma ände.

Jag åkte upp själv och satte händerna mot väggen och försökte känna in. Det strömmade energi in i händerna men jag hade lite svårt att ta in ngt eftersom det stod gäster i lokalen nedanför som kunde se rakt upp. De hade nog blivit lite konfunderade om konferensansvarige stått och mumlat med händerna mot väggenFlört. Jag sa ändå att nu är jag medveten om detta, nu behöver jag inte påverkas av det längre (min guide var med mig) och när jag gick därifrån var den gungande, illamående känslan borta.

Jag är ju medveten om att jag kan sätta upp skydd mot det här men det slog mig inte att jag skulle vara så mottaglig i offentliga miljöer…

Ja, ville bara dela med mig av min upplevelse Glad. Är ju själv lite nyfiken på om jag skulle kunna komma i kontakt med de energier som finns kvar….

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Annons:
Jane-Lyzell
1/26/13, 3:07 PM
#1

Spännande - låter som någon som vill nått Glad fråga vad det är !- så kanske det slutar besvära hotellet. Vist kan det kännas så som du beskriver när man möter andar som vill något eller ett energi minne.

Är man medial så påverkas man i alla miljöer , tyvärr får jag nog tillägga!

Tack för du delar din upplevelseKyss

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Elpida
1/26/13, 3:12 PM
#2

#1 Ja, jag ska nog försöka någon morgon innan konferensgästerna dyker upp. Spännande!Skrattande

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Jane-Lyzell
1/26/13, 7:40 PM
#3

Det låter bra Skrattande

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Ians
1/26/13, 11:01 PM
#4

Flört spännande Elpida! Skall bli kul o se vad du kommer fram till!

Hellas
1/30/13, 6:07 PM
#5

Jättespännande, har du mer att berätta Tungan ute

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Elpida
1/30/13, 8:54 PM
#6

Jag skrev ju en liten "fundering" om hur roligt det är när man börjar prata med folk om just det spirituella. Min närmaste kollega, som lär upp mig, visar sig vara väldigt öppen och har besök hemma osv. … Liten parentes..

Jag går rätt ofta in i "må illa - snurrig-känslan" på jobbet, det är vissa platser som påverkar mig mer. Jag har satt händerna mot men inte fått kontakt, kan ju bero på att jag känner mig lite lagom stressad. Jag måste komma i disciplin och meditera mer så att jag och min älskade guide har ett närmare samarbete, han är dock med mig när jag försöker känna av.

Fortsättning följer, för jag ger inte uppTungan ute

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Annons:
Jane-Lyzell
1/31/13, 12:23 AM
#7

6 Låter braSkrattande

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

millam
1/31/13, 10:53 AM
#8

Det ser jag fram emot!Skrattande

Upp till toppen
Annons: