Annons:
Etikettlänkgalleri
Läst 690 ggr
[MikeW]
2013-01-15 19:41

Mitt forum!

Hej alla!

Jag har skapat ett forum(på eng) den är för alla som vill gå med, den är fokuserad mest på indigo barn för dom kommer mer och mer in i världen, och jag har kollat runt överallt för en 'samlings plats'/forum för indigo's och har inte hittat någon. Så jag gjorde min egen!

Alla är välkommna, där är man accepterad och man lever i kärlek och harmoni med varandra.
Skulle uppskattade det om ni kom in och regristrerade er! Det kommer säkert komma in föräldrar och indigo barn i framtiden som behöver hjälp, och tycker att ni är så himla duktiga och tror ni skulle kunna göra mycket bra för både föräldrar, indigo barn och dom som behöver kärlek!

Ni är mer än välkommna! Forumet har inte så många medlämmar än, fast har inte direkt gjort mycket 'reklam' för den än, har hållt tillbaka lite och fixat saker osv. Fast nu är den perfekt! Kom gärna in!

Kärlek & Ljus
-Wolf

http://IndigoHumans.tk/

Annons:
Jane-Lyzell
2013-01-15 23:43
#1

Lycka till med ditt forum :-)

ska kika in någon dag - har bara så förbaskat mycket att göra- så har sagt att jag inte ska bli med i fler forum (gubben blir galen)

Man vill så mycket men tiden räcker inte till allt!Tungan ute

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[MikeW]
2013-01-16 14:49
#2

haha :P ja det är sant, tiden räcker inte till allt :)
men du är väldigt välkommen om du bestämmer dig för att kika in lite någon dag :)

Jane-Lyzell
2013-01-16 16:02
#3

Skrattande Tack!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: