Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1024 ggr
Jane-Lyzell
1/8/13, 4:22 PM

Vardags bubbel

Skrattande Tänkte vi kunde bubbla lite nu när vardagen är tillbaks - även fast jag själv inte städat ut Julen ännu - brukar dra på det till helgen som kommer!

så mysigt med alla ljusenSkrattande

I dag är det ju Tisdag- bästa dagen på hela veckan , då jag har min Fysiska mediumskaps cirkelSkrattande

Så jag sitter nu och väntar på mina cirkeldeltagare ska anlända- så ska vi starta årets första cirkel igen!

Jag hoppas ni alla haft en fin ledighet under Julhelgen!

skolorna började här idag också - antar det är samma i landet.

Ha en fin kväll alla!

kram

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Ians
1/8/13, 5:44 PM
#1

Mysigt Jane med en cirkel!

Här börjar vardagen lunka på också…håller på att sjösätta ett projekt. Och så har jag planerat en tur till Ramsbergsgården i början av mars!

När jag preliminär bokade fick jag för mig att det var i februari, så jag fick lite panik när jag såg mitt misstag! Men jag var ledig den helgen också så jag kunde snabbt konstatera att jag kan åka upp iaf!

skall bli mysigt att återse gården o goaste Jane med make…han lagar en ljuvlig mat! Så jag ser framemot en mkt trevlig helg! Kan man stanna en natt till kanske? O bara vila sig lite? Det hade jag behövt …det har varit lite mycket nu!

Eller så kikar jag in till en godvän påvägen hem Flört

[Sol69]
1/8/13, 7:41 PM
#2

Det är skönt att de är vardag ingen.. Har plockat bort allt som hör julen till.. Även allt negativt från mitt förflutna.. Nu finns det bra positivt kvar och jag njuter av nuet.. Glad

Kram sol

Jane-Lyzell
1/8/13, 9:20 PM
#3

1 Åh vad skoj kommer du hit - klart du kan stanna en dag extraSkrattande

2. Låter bra solGlad

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Hellas
1/9/13, 7:50 PM
#4

Jag har också städat bort julen, nu vill jag få in tulpaner och en känsla av pånyttfödelse.
Jag har arbetat, det börjar dra ihop sig från att ha varit ganska lugnt till att bli fullproppat men jag trivs med högt tempo så det passar mig bra.

Jag är lite rädd för att jag är på gång och bli sjuk, jag har klarat mig så länge nu från att bli sjuk så det blir väl min tur nu :(

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Jane-Lyzell
1/10/13, 1:56 AM
#5

Varit och lärt mig Encoustik art - jätte skoj - visar bilder i morgon :-)

4 Du får inte bli sjukSkrikandesKyss

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Sol69]
1/10/13, 9:34 AM
#6

Igår kväll va jag med barnen och såg på Hobbit.

Den va lite långdragen i början annars bra.

Jag är sällan sjuk, så när jag väl blir sjuk brukar jag se det som en utrensning av gammal skit. Men aldrig kul att va sjuk.

Annons:
Jane-Lyzell
1/10/13, 12:10 PM
#7

6 Jag Har set den med min familj "Hobbit" tyckte den var bra- jag gillar den Nya zeländska naturen. ett Hobbit hus skulle man haSkrattande

Idag blir det Mååla!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Ians
1/10/13, 12:17 PM
#8

Jaaaa ett Hobbithus! Skrattande hade jag inte tackat nej till!

Jane-Lyzell
1/10/13, 12:19 PM
#9

8 Dom är så coolaCool

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Sol69]
1/10/13, 12:19 PM
#10

Vist är nya zeland orerhört vackert.. skulle även vilja besöka skottland någon gång för naturen.. Tror att naturen på dessa ställen ger energi..

Men de finns mycket fina ställen även här i vårt avlånga land..

Hobbit husen är underbara och även de städer de visar som Riverdale..

Kanske ska fundera på att göra lite nytta idag när jag är ledig från jobbet… men en seg start känner jag..

inte blir de bättre när man tittar ut och ser det snöar..

Längrar till våren och dess egenskaper..

Kram sol

Jane-Lyzell
1/10/13, 12:58 PM
#11

10 ja skottland är en dragning jag har med :-)

Ja längtan till våren är stor här med Tungan ute

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Hellas
1/10/13, 9:49 PM
#12

Jag skickade ut bassiluskerna inatt, med lite frossa, svettningar och feber så löste kroppen det själv. Var lite småtrött imorse men har arbetat på idag.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Jane-Lyzell
1/10/13, 11:35 PM
#13

12 BRAKyss

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Ians
1/10/13, 11:43 PM
#14

Bra kvinna reder sig bäst Utan baskilusker ;) Heja Hellas !

Jane-Lyzell
1/11/13, 1:00 PM
#15

Ha en fin fredag alla - morgonen började här med en healing bwehandling och nu ska jag svinga volangerna i badhuset - Skrattande

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Sol69]
1/11/13, 6:04 PM
#16

Har haft en lugn och bra dag på jobbet..

Med trevliga vårdtagare och underbara kollegor..

Men vist längtar man hem till hemmets lugna vrå och lite fredagsmys framför tv.. Flört

Jane-Lyzell
1/11/13, 7:39 PM
#17

Tillbaks från Badhus och shoping - nu lite trött - men en kopp kaffe ska nog fåårdning på det - sen blir det encustic art - med hela familjenSkrattande

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Hellas
1/12/13, 5:28 PM
#18

Skön lördag, jag handlade lite fyndkläder idag, halva reapriset på blusar så en blus med ordinarie pris på 400:- kostade mig 100:- idag.

Sitter nu och myser, jag ska göra mig en stor Latte, jag fick mig en egen Tassimo maskin i julklapp som gör gudomligt god Latte och även andra sorter av kaffeblandningar.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

[Sol69]
1/12/13, 5:42 PM
#19

Jag har kilat stadigt med toarullen sen igår kväll..  En rejäl förkylning och utrensning blev det. Men måste väl ut ur kroppen efter all skit som varit i mitt liv..

Jane-Lyzell
1/12/13, 6:02 PM
#20

Åhh Tassimo maskin - det skulle man han Flört Njut Hellas!

Men då sol - krya på dig!

Själv ska jag gå ut en kvällspromenad med hunden nu - hade en fin sittning i dag för 3 personer .

Sen blir det mys Lördag med Stjärnorna på slottet :-)

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Jane-Lyzell
1/13/13, 2:51 PM
#21

Sköööna Söndag - i dag ska julen ut ut ut…….och ikväll distans healing i Ramsbergsgårdens fb  grupp- I kväll Serien om Olof Palme - ja en intressant och händelserik Söndag- ha det fint alla ♥

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Hellas
1/13/13, 4:19 PM
#22

Ja idag har det inte varit många knop härhemma, lite småstäning och förberedelse inför morgondagen.
Det är ganska skönt att inte behöva röra så många fingrar.

Må så gott och ha en fortsatt härlig söndagkväll!

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

[Sol69]
1/13/13, 4:31 PM
#23

Jag har inte orkat mycket alls. mest suttit och kollat tv och dator i helgen och kilat stadigt med toarullen Flört. Men nu börjar förkylningen ge med sig lite så har varit och handlat lite mjölk. Tänka va de lilla kan göra en glad ibland Skrattande. Bara att orka gå ut och köpa mjölk..

Ians
1/13/13, 6:36 PM
#24

#23….Ja ibland så upptäcker man de "Små sakerna i livet" och gläds åt dem!

Jane-Lyzell
1/15/13, 11:39 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#25

Här på Ramsbergsgården har under dagen strömmen lyst med sin frånvaro i kalla Januari - lite mysigt - när allt är tyst och stilla ♥

Nu är strömmen tillbaks - och jag har gjort en aurabild som blev förstor- ska försöka fota in den i morgon :-))

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: