Annons:
Etikettifokus-saiter
Läst 2830 ggr
[Sol69]
1/6/13, 10:31 AM

Kul

Tycker att det verkar vara ett aktivt forum här och det känns jätte roligt. Är med på ett par andra forum men det är ingen aktivitet där alls.

Vet inte om det är mera aktivitet via facebook på dessa forum. För jag har inte facebook. Har aldrig känt att jag har behov av det.

Vet inte om det finns några andra meiala forum som jag har missat? men här verkar det i alla fall vara lite aktivitet och de känns roligt.

Så jag hoppas att alla fortsätter att skriva så det blir aktiivtet..

Kram sol

Mm undrar om jag postade detta inlägg rätt..

vet inte i vilken grupp de ska läggas.. Obestämd

Annons:
Jane-Lyzell
1/6/13, 1:58 PM
#1

Välkommen in Sol69

Hoppas vi kan leva upp till dina förväntningar - lite segt är det allt med inlägg över jul o nyår - men det ska nog rulla igång snart igen!

bästa är att få igång mer aktivitet är att skriva inlägg som du gjortGlad

Det är nog så att Fb drar mycket människor idag - ett snabbare socialt nätverk en forum i dag - fast forum är trevligare på många sätt!

Fb är nog nyhetens behag för många - till omed iFokus finns på fb med en grupp där och många har backupp grupper ifall ofokus kronglar - vilket är synd på sätt o vis men förstår det- då det ibland är irriterande när ERROR dyker upp.

Jag flyttar ditt inlägg till rätt gategori och hoppas du får glädje av vårat forum Skrattande

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Sol69]
1/6/13, 4:01 PM
#2

Har försökt det med andra forum..

Skriva inlägg..

Men tyvärr har det inte hjälpt..

och efter ett tag tröttnar man på att inget händer..

Men hoppas på att detta forum visar sig leva lite..

Kram sol

Jane-Lyzell
1/6/13, 5:27 PM
#3

Om du ställer lite frågeställningar så ska du se det vaknar till liv Glad

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Hellas
1/6/13, 9:12 PM
#4

Hej Sol56 och välkommen,
Som Jane skriver så har det varit lite segt under julhelgen men förhoppningsvis vaknar vil alla till liv snart Skrattande

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

AliennaII
1/6/13, 9:18 PM
#5

#3

Ha ha… Jag vågar inte sätta igång och fråga - eftersom jag inte vet vad som skulle kunna vara "fel" frågor - som gör att man kanske blir utkastad från ditt forum.

Skrattande

(Det här kanske är ett "fel" inlägg… Va' vet jag…)

Jane-Lyzell
1/6/13, 9:39 PM
#6

5 du får väl våga provaFlört

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
AliennaII
1/6/13, 9:46 PM
#7

#6 Phuh..!

Dagens test utföll iaf väl. Inlägget befinner sig i ett oraderat tillstånd … trots upptäckt.

Jane-Lyzell
1/7/13, 1:52 AM
#8

7 då undrar jag varför du skriver över huvud taget här!?

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

AliennaII
1/7/13, 4:32 PM
#9

#8

Därför att jag söker efter "pusselbitar" som ev., med tiden, skall klargöra en existentiell fråga.

Kanske det finns "några bitar" här. Men det jag sett av iFokus, gör att jag förhåller mig avvaktande… Hänger här - mest tyst, och väntar på att "pusselbitar" skall komma o. ramla ner i knä´t på mig…  :)

Jane-Lyzell
1/7/13, 4:52 PM
#10

9 aha - hoppas du hittar dina pusselbitarGlad

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Ians
1/9/13, 9:28 PM
#11

Hejsan Sol69! Glad

Välkommen till vårt lilla gäng! Hoppas du skall trivas!

Det där med aktivitet styr man mycket själv här…frågar man o startar trådar…eller svarar man i trådar så fortsätter det att vara ett aktivt vattenhål!

Men jag förstår din frustration på många andra sajter. Man är intresserad o frågar…men inte ens sajtvärden orkar in o kolla av vad som händer.

Då undrar man vad som gått fel! Visst att man kroknar o det tar mer tid än man tänkt….men lämna över stafettpinnen då till en ny eldsjäl!

Detta om andra döende forum…..nu är vi här o vi lever i högsta välmåga…inte alltid är vi överens men vi ser det som att man kan se saker från många håll…..högt i tak o friska diskussioner, sånt gillar vi!

Däremot gillar vi inte att bli kränkta o dumförklarade…håller man sig till de enkla reglerna så kan man fråga mycket AliennaII..Flört

God ton och ett genuint intresse för det spiritualistiska…så kan man fråga på utan att bli raderad!

AliennaII
1/9/13, 11:31 PM
#12

**Däremot gillar vi inte att bli kränkta o dumförklarade…håller man sig till de enkla reglerna så kan man fråga mycket **AliennaII..Flört

Det här med nymodigheten, att "bli kränkt" - begriper jag mig inte på.

Varje individ beslutar ju själv NÄR, OM och AV VAD dom skall "bli kränkta". Det är ju inget som någon annan kan avgöra, eller styra över. Så - hur i hela friden, skall någon kunna veta, vad varje annan person "blir kränkt" av?!

Jag skulle vilja säga så här…

Om ni inte gillar att "bli kränkta"… Låt då bli, att bli kränkta! (Eller, är det inte så enkelt, som det ser ut..?)

(Ska jag säga … som ännu aldrig varit kränkt - inte ens vet vad det är…) ;)

Jane-Lyzell
1/10/13, 1:49 AM
#13

12 Nymodigt - njaeCool

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
[Sol69]
1/10/13, 9:50 AM
#14

Tack jag känner mig välkommen. men blir lite distraherad av att de finns olika siter här på iFokus med nästan samma inriktning. Skrattande

Det med att andra forum är av det tysta slaget kanske beror på att det inte finns något intresse från andra att gå in och läsa. eller att skriva och dela med sig av erfarenheter.

Eller att de som har forumet inte har tid lust eller ork att angagera sig i det.

Tänker på det första forumet jag va medlem i. det mediala som Johan startade. Var full aktivitet ett bra tag i början. då va du tvungan att bli godkänd som medlem och bara medlemmar kunde läsa.

Sen blev det ett öppet forum coh Johan skrev själv att han inte hade tid för att sitta och skriva. De va som att alla sluta skriva och försvann.

Tror mycket kan ha med att man går in tittar och inget har hänt. man tröttnar och glömmer bort. Men finns de några eldsjälar som skriver blir de fart. men de gäller att det finns fler än en ensam person. svårt att skriva och svara samtidigt.

Tycker det är roligt att det är lite aktivitet här. ett levande forum..

kram sol

Jane-Lyzell
1/10/13, 11:55 AM
#15

14 Ja - jag håller med dig - lite väl många andliga saiter faktiskt i mitt tycke , med och det är nog resultatet vi skördar nu av det - med saiter som tröttnat.

Men spiritualism har rötter - så vi tradar påSkrattande

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Hellas
1/10/13, 9:54 PM
#16

Vi härinne har egentligen aldrig strävat efter kvantité, det är inte antal medlemmar som är det viktiga utan det som skrivs och utförs.

Jag tycker att det ändå är olika inriktning på de andliga siterna så alla kan finna sin plats någonstans.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Upp till toppen
Annons: