Annons:
Etikettmedialitet
Läst 1610 ggr
jonca
2012-11-16 19:14

någon med svar?

går det att veta vad andra tänker. eller veta vad som kommer att hända några minuter i framtiden. känna andras känslor om inte så var det en psykos jag hadde då jag rökte mycket cannabis då det hände. men i många år har jag haft ett flimmer runt mig vart jag än beffiner mig. och jag kan inte stänga av omvärlden. jag har varit rädd att jag haft en psykos och försökt intala mig att dom sakerna inte var på riktigt. men funderar om det verkligen kan vara möjligt att jag kan vara medial? jag har en tryckande känsla i huvudet pirrande krypande kallt varmt som knorrar sig i huvudet käns ibland som spindelväv som flyger ut och in i huvudet. och det började en gång när det känndes som om jag sprängde topplocket i huvet och energin i mig flödade upp i rymden. jag orolig att jag är knäpp men jag har inte slappnat av på 9år och börjar nu att slappna av mer då jag får dessa tryck i huvudet och det känns som om jag ser allt som händer jag hör ovanligt bra om någon viskar eller märker på hur någon går 3 meter från mig vem som kommer. ser när någon ljuger visar kärlek ser alla kännslor någon har liksom. märker av energi tjuvars beteenden mot mig och andra. jag ser  typ vita pixlar som flimrar i luften dimmsyn som oxå finns när jag blundAR. ser mina armar och ben även när jag blundar ibland som en rubbning i detta flimmer när jag blundar. någon som kan svara på om detta låter galet?

Annons:
[MikeW]
2012-11-16 21:42
#1

Wow, detta var lite läskigt, allt du beskriver är precis vad jag har. Jag kan också se mina armar och ben när jag blundar, ser energi kan veta vad människor känner och läsa deras tankar (brukar inte göra det dock för tycker det är taskigt) jag vet vem som ljuger och talar sanning och allt det andra du sa.

Det där med tryckande kännsla i huvudet kan vara dina chakra som öppnas eller så (är inte så haj på chakras :P)

Fast du är inte galen eller så. Du är definitivt medial.

jonca
2012-11-17 09:40
#2

ok hur går man vidare kan jag lära mig att kotrolera detta? några tips på vart jag hitar infon jag behöver jag vill inte vara rädd längre

[MikeW]
2012-11-17 13:44
#3

du kan lära dig att kontrolera det, fast jag är dock inte så bra på tips på hur du kan kontrolera det för jag bara låter allting hända för som du så var jag otroligt rädd först fast nu är jag inte rädd längre så jag har bara låtit allting vara "på"

Fast du borde inte vara rädd, det är inte farligt eller något sånt, din rädsla kommer gå över efter ett tag när du ser att inget dåligt kan hända med allting.

Hoppas någon annan här kan ge lite tips.

yamher
2012-11-19 11:02
#4

du kan känna av din själ, eller snarare vara mer medveten om skillnaden mellan din kropp o din själ. Upplevelsen att du ser din kropp fast utifrån är just det fenomenet.

Och känslan av att se lite längre fram vem som kommer och deras känslor har med medialitet och medvetenhet att göra. Vissa har de egenskaperna att känna sina medmänniskor, och gör det omedvetet till o med. Ingen medialitet är den andra lik…

Det kan vara svårt för dig att förbli nerstängd om du vill vara nedstängd, men att lära dig skilja på vad som är dina och vad som är andras känslor!

Alis volat propriis Oskyldig

Upp till toppen
Annons: