Annons:
Etikettandlighet
Läst 679 ggr
Anniina
2012-11-01 09:11

Mitt nya jag söker svar.....

Hej, Jag undrar om det finns någon här som är i samma situation som jag…..

Jag är född öppen för detta och har egentligen inte valt det själv utan det kommer naturligt vilket gör att det kan vara skrämmande innan man tagit reda på vad det är man upplever, är inte påläst det minsta för att jag inte insett vart det kommer leda och hur stort detta egentligen var.

på väldigt kort tid har jag utvecklats enormt! Helt utan ansträngning, skolan har nästan blivit omöjlig (komvux, vuxenutbildning) jag valde en väg som skulle bli min framtid och så dök detta upp, nu ska man lära sig leva på 2 vägar, 2 framtider, 2 ''personer'' en som försöker verka helt ''normal'' så ingen undrar vad det är man stirrar på överallt och en som helt enkelt är medial och kan se andar….

Man inser ganska snabbt att det finns mycket mer än vad man trodde runt om kring oss, änglar, andar, nära och kära, men tanken slog mig också att då finns det ju ont med om det finns gott?

Jag vill lära mig kontrollera detta och hade gärna haft en vän vid min sida som upplever samma sak.

Har ni frågor om vad som helst eller upplever att ni som jag inte riktigt hänger med i utvecklingen så dela gärna med er av detta, det skulle få mig att må bra…:)

vart man än läser så känns det som att alla verkar ha så bra kontroll och är väldigt glada över sin gåva medans jag är lite delad, både glad, tacksam och väldigt rädd ibland….

Om någon som läser detta bor i närheten så hade jag tyckt det var jätte trevligt att träffas, fika eller nått för att känna att det finns fler som jag som man kan ha kontakt med, jag har underbara vänner men för dom är det nog lika svårsmällt som det är för mig, jag kan inte ta för givet att alla ska tro på vad jag säger och berättar men det blir lite ensamt när ingen runt mig ser det jag ser……

Kram :)

Annons:
[MikeW]
2012-11-01 11:03
#1

Hej, jag är likadan, föddes med att kunna se energier/framtiden/saker som har hänt känna av andar och prata med dom.

Först blev jag väldigt rädd för allting i början och ville att det skulle sluta. Fast nu efter kanske 1 och ett halvt år så är det inte alls farligt. Jag är glad för det jag kan göra fast har inte riktigt så stor kontroll över det. Saker bara händer när dom händer och ibland kan det vara väldigt överaskande så man blir lite skrämd. Fast man får tänka positivt! Efter allt som har hänt mig så har jag blivit en mycket bättre människa och har lärt mig så mycket.

Andar brukar oftast vara väldigt snälla så du borde inte vara rädd för dom. Dom vill bara ha uppmärksamhet och vill att du ska veta att dom är där. Prova prata med dom istället, lär känna dom lite. Och om det blir för jobbigt så kan du alltid be om att få vara ifred en liten stund, fast säg det på ett snällt sätt.

Det finns många sätt att stänga av sig. Så du borde kanske kolla runt lite på tekniker att göra det. Själv har det alldrig gått för mig, fast jag har lärt mig leva med det.

Ha det bra.

Jane-Lyzell
2012-11-01 13:20
#2

Anniina - Ja du inte alltid lätt vara medial och mediumistisk, tyvärr och jag själv i min ungdom ville verkligen inte ha det.Rynkar på näsan

Gjorde allt för att vara "Normal" i andras ögon.

Men om det är meningen så lika bra faca det förr en senare- lär dig mer om det för du kan inte springa ifrån det!

Försök hitta en mentor kanske i någon spiritualistisk förening som kan få dig förstå dig själv och det som sker!.

du verkar ju förnuftig i ditt tänk så- så sök din inre lärare din andliga ledare h*n kan hjälpa dig också!

1. MickeW - bra inläggGlad

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: