Annons:
Etikettandlighet
Läst 730 ggr
[MikeW]
10/25/12, 11:44 AM

Astral Projektion och Död

Hej alla! =) Har funderat lite på något och vill gjärna veta vad ni tror om det här.

I en OBE(uku) så kan man göra precis vad man vill. Man kan typ skapa sin egen lilla värld där om man vill det.

Och så som jag har uppfattat det så när man dör, då hamnar man där man är när man har en uku. Fast har även hört att det första året eller sådär när man har dött så är man väldigt fast vid jorden eller vad man ska säga, och man lär sig om varför man har levt och man lär sig lite saker osv.

Fast, lär man sig verkligen saker när man dör? eller går man bara och lever precis hur man vill i sin egen värld.

Hur tror ni att det är? Kan man om man vill skapa sin egen värld? eller hur fungerar det igentligen? :P

Jag har frågat Mark (någon ande som jag har runt mig, tror han är min guide fast är inte helt 100)

Och han säger att man lever så som man vill. Fast vill gärna ha eran åsikt och vad ni tycker!

Annons:
Jane-Lyzell
10/25/12, 12:01 PM
#1

Njaee Uku är inom vår svär - när du dör är du utan för den svären !!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

vresrosen92
10/25/12, 9:44 PM
#2

Jag har också fått den känslan av att man, när man dör, skapar sin egna lilla värld och har det så som man själv vill. Jag har "hälsat på" döda djur i mina Drömmar (haha, jo, låter lite ologiskt kanske..) och i de olika drömmarna har världarna sett annorlunda ut med det har varit den känslan att djuret har bestämt hur det velat ha det..

Don´t worry, Be happy!

[MikeW]
10/25/12, 11:09 PM
#3

Ok :)

En liten fråga bara, om det är så att man skapar sin egen lilla värld där. Vad kommer ni skapa när ni dör? =)

vresrosen92
10/25/12, 11:14 PM
#4

Åh, oj, det har jag aldrig funderat över faktiskt. Något lugnt och harmoniskt, men fyllt av positiv energi. Typ ett vacket landskap men gröna ängar och fina, ljusa stränder kanske. och där måste finnas plats för alla djuren Cool

Hur skulle du vilja ha det?

Don´t worry, Be happy!

[MikeW]
10/26/12, 12:35 AM
#5

Svårt att säga! :P Om jag kunde leva precis hur jag ville… hmm..

Jag skulle nog helst vilja leva med en person som jag är döds kär i :P Och bara vara med denna personen, kanske mitt ute i ingenstans i en by. Där man lever ett lyckligt liv. =) Ute på en massa klippor, där det är gräs överallt, små sjöar lite här och var, med en strand som går runt en sjö som är väldigt varm och avslappnande.

Där man kan springa, hoppa leka runt. Och bara vara glad hela tiden =)

vresrosen92
10/26/12, 8:30 AM
#6

Åh, ja :D Det måste jag ju hålla med om. Vad tomt det skulle bli om man inte hade sin bättre hälft med sig (nu ska man visserligen bara hitta h*n i verkliga lifet också :) )

Don´t worry, Be happy!

Annons:
[MikeW]
10/26/12, 12:17 PM
#7

Det blir nog väldigt svårt :P Finns lite många människor i världen xP

Upp till toppen
Annons: