Annons:
Etikettchakran
Läst 4843 ggr
mawilh
2012-10-24 10:18

Aura

Måste bara berätta nåt härligt!Satt med min son en kväll och ritade,när vi kom in på ämnet aura.

Han frågade vad det var och jag förklarade.Sen tittar han på mig med finurlig blick och börjar måla…Då ser han och målar av hela min auraGladFrån topp till tå,i alla olika färger…

Helt underbart!Sen ville han att jag skulle måla av hans,vilket jag inte kunde då jag inte ser färger..Då ställer han sig i spegeln och målar av sin egen.Flört

Annons:
Jane-Lyzell
2012-10-24 12:41
#1

Wow - häftigt vill du visa bilderna ?

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Hellas
2012-10-24 17:58
#2

Oj, så roligt, det skulle vara jättekul att få se bilderna om han tillåter det förstås.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Elpida
2012-10-25 13:11
#3

Vad coolt!!!Glad

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

mawilh
2012-10-29 10:19
#4

Ska försöka lägga upp när jag får tillfälleGladKanske ni kan hjälpa till att tolka färgerna?!Flört

Jane-Lyzell
2012-10-29 13:34
#5

4 självklart :-)

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

mawilh
2012-10-29 19:20
#6

Lyckas inte få upp nån bild:-(. Men ska beskriva;-). Ovanför mitt huvud var det som en regnbåge (rosa,blått grönt gult och orange..halsen och ner på axlarna grönt…armarna orange lila ytterst…benen ljusblå och fötterna gröna.:-) Min sons aura var orange på huvudet mörkblå öron…brun hals lila armar och bål…benen mörkgröna och fötterna ljusgröna…. Kan ni tolka detta hade det varit väldigt spännande;-)

Annons:
mawilh
2012-11-02 10:32
#7

Någon som vill försöka sig på att tolka? Lyckas tyvärr inte få in nån bild med min telefon:-(

Anniina
2012-11-21 15:11
#8

kärlek och medmänsklighet för människor och djur.

har mycket kärlek inom sig men svårt att ta emot eller ge, rädd att bli sårad om på nytt.

höga krav på dig själv, ordningsam och sällan nöjd med vad du presterar, tycker inte att du räcker till?

lugn, harmonisk.

förnuftigt tänkande, logik, intellekt, läser mycket? arbetar med pappersarbete eller någon form av tankeverksamhet….

positiv förändring på gång.

lila är för andligt mottagande, öppen för det ''övernaturliga''

en guide är närmare än vanligt för att stödja en intensiv period i ditt liv.

mycket vänlig, välvillig

stark motivation.

gå gärna in mer på nyansen av färgen, det blir lättare att läsa av=) tips;)

innapå kroppen eller utanpå?

höger eller vänster sida?

knäna, vaderna? höger eller vänster?

MVH :)

Jane-Lyzell
2012-11-21 20:08
#9

""Lyckas inte få upp nån bild:-(. Men ska beskriva;-).
Ovanför mitt huvud var det som en regnbåge (rosa,blått grönt gult och orange..

Låter som en bra balans och regnbågen kan ju ses som en bro till de andliga svärerna!

halsen och ner på axlarna grönt…armarna orange lila ytterst…benen ljusblå och fötterna gröna.:-)

Grönt står ju för balance - så vilken ton i det gröna är ju viktig och utifrån det får du tolka själv om du behöver mer eller mindre balance och då särskilt i kommunikation- att utrycka dig!

Armarna  - orange kan betyda du behöver healing själv eller att du är healer själv. Det lila kan tyda på en ande vän som vill jobba med dig i helandet ifrån ande världen - andlig healing- at få eller ge.

Benen ljusblå - ung frisk , barnslig , kommunikativ med benen utrycker dig igenom din gång- att vara…..kan betyda en svaghet i benen med!

fötterna gröna - grönt åter igen för balans och kärlek för naturen- mer grönt under fötterna- vara ute mer- åter igen beror på nyansen grön - jag hade varit glad om det funits brunt med i dina fötter- det står för jordning

kanske det gröna betyder du styrs förmycket  i ditt liv av vad ditt hjärta styr din kosa!

Min sons aura var orange på huvudet mörkblå öron…brun hals lila armar och bål…benen mörkgröna och fötterna ljusgröna….
Kan ni tolka detta hade det varit väldigt spännande;-)""

Orange är ju många andliga ledares färger(se Dalai Lama) och i din sons fall mer andligt omhändertagen- det blå vid öronen kan tyda på att han hör andliga svärer eller är välldigt lyhörd för saker i sin familj (inttuiv/medial)- det bruna ser jag som bra i halsen- vilket betyder om vi ska se en andligt perspektiv - inte dags öppna upp för mycket enneu.

benen mörgröna - skulle jag tolka som att han behöver mer lek o shim i benen- fötterna vill mer en vad benen bär - på någe vis- kan betyda han lätt finner nya saker av intresse men ledsnar fort och lika dant i relationer med kompisar? Han är nog lite för mogen för sin ålder :-))

Ja det var lite av vad jag tolkar in!Glad

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

mawilh
2012-11-22 08:47
#10

TackGladKan nog stämma en hel del..

Min son är väldigt öppen och ser en del saker..Får även till sig"Skrift"..

För nån vecka sen la vi tarot kort..Varvid han frågade -Ska jag gissa vilket kort detta är mamma?(alla korten låg med baksidan utåt) Han kunde beskriva vad kortet föreställde!blandade korten och bad han gissa igen…tre kort till kunde han beskriva med namn/motiv…Sen fick han huvudvärk..Han blev själv glatt förvånad när han klarade av att se..Han e väldigt speciell min lille sonFlört

Jane-Lyzell
2012-11-22 16:24
#11

Kul Flört

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annisangel
2012-11-23 05:46
#12

Så härligt mawilh!Kyss

Det är mysigt att dela intressen och så länge han tycker det är kul så är det bara positivt anser jag!Tungan ute

Kramar på er!Kyss

Många Goa Kramar

Annisangel

Upp till toppen
Annons: