Annons:
Etikettspiritualism
Läst 3478 ggr
lizaohman
2012-10-09 14:22

Hjärnkirurg presenterar bevis för liv efter döden

I nya DagensPS.se kan du läsa om detta. Skulle skriva in länken ifall jag mot förmodan skulle kunna lära mig hur man gör GGGGRRRRRRR. Klippa ut och kopiera funkar icket. Vet nån?

Annons:
Jane-Lyzell
2012-10-09 14:37
#1

http://www.dagensps.se/artiklar/2012/10/09/92735229/index.xml

Hjärnkirurg chockar alla: Livet efter döden existerar

LÄS ÄVEN:Folk,Vetenskap

Han har arbetat som neurokirurg i 25 år och har undervisat på Harvard i USA. När hans egen hjärna plötsligt helt stängdes av hände något oförklarligt. "Jag inser mycket väl hur märkligt och otroligt det låter - men jag har bevis för att himlen existerar", skriver läkaren i en fantastisk artikel i tidningen Newsweek.

Läs mer i länken:-)

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
2012-10-09 14:44
#3

Glad

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Starman]
2012-10-09 14:55
#4

Ytterligare en besvikelse. Här påstår han sig ha evidens för liv efter döden, men delger inte evidensen. Uppenbarligen bara ute efter att tjäna pengar på en idé som många redan är helt insålda på! Guld i munGuld i munGuld i mun

Jane-Lyzell
2012-10-09 15:09
#5

4 Har du redan hunnit igenom videon på nästan 1 timme?

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
2012-10-09 15:11
#6

2 tack lägger in den länken i vår smilybank:-)))

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
[Starman]
2012-10-09 16:13
#7

#4

Det behövs knappast, han klargör redan i intervjun i länk på #0 att det inte är evidens han har utan enbart en personlig anekdot.

Jag vet att ni här på sidan hyllar anekdoter som evidens, men det fungerar tyvärr inte så i verkligheten.

Jane-Lyzell
2012-10-09 16:24
#8

7 jag tycker verkligen synd om er skeptiker - när vetenskapen hunnit i kapp är ni döa- skulle rekomendera dig att lyssna på intervjun!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[MikeW]
2012-10-09 22:07
#9

Vad gör skeptiker här igentligen? På denna sidan så tror man. Jag har nog alldrig varit med om en skeptiker här förr.. Om du inte tror på detta så kan du vell lika gärna gå härifrån?

[Starman]
2012-10-09 23:53
#10

#8

Istället för att gråta krokodiltårar för den blinde och underlägsne skeptikern kan du väl gå med på en enkel deal;

Säg bara vid vilken minut och sekund i klippet som han framlägger sina evidens, så lovar jag att lyssna.

#9

"Jag har nog alldrig varit med om en skeptiker här förr"

Då har du inte varit med länge. :)

"Om du inte tror på detta så kan du vell lika gärna gå härifrån?"

Varför? Det här är ett forum där vi diskuterar spiritualism. Eftersom att spiritualism/mediumskap är något som intresserar mig så tänker jag skriva här. Att jag sedan inte tror på det spelar ju faktiskt ingen roll alls.

Jag skriver för att kanske, kanske någon gång att någon kan ge mig lite schyssta evidens för deras fantastiska påståenden. Men detta ter sig allt mer som en naiv önskan.

[MikeW]
2012-10-10 01:47
#11

#10 så du tror att vi ska bara ge er skeptiker bevis? jag tror nog att vi alla här är här för att diskutera övernaturliga saker som har hänt oss eller andra. Eller lära andra här om andra saker som chakran och andra saker osv.

Vi är inte här för att ge skeptiker bevis på vad vi säger eller hur?

Om du så gärna vill ha bevis så leta upp det själv.

Jag är själv här för att lära mig och kanske lära andra vad jag har lärt mig och diskutera övernaturliga saker.

Och vet du hur dumt det igentligen låter?

"Det här är ett forum där vi diskuterar spiritualism. Eftersom att spiritualism/mediumskap är något som intresserar mig så tänker jag skriva här. Att jag sedan inte tror på det spelar ju faktiskt ingen roll alls."

Så du är intresserad av spiritualism fast du tror inte alls på det?

Jag fattar inte.

Jane-Lyzell
2012-10-10 04:00
#12

10 och 11 Skrattande

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

orsakverkan
2012-10-10 12:18
#13

#11 Jag är intresserad av Sagan om ringen, men tror inte att det är på riktigt.

Annons:
Jane-Lyzell
2012-10-10 13:47
#14

13 Glad

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: