Annons:
Etikettmedialitet
Läst 1759 ggr
millam
2012-10-09 11:56

hur gör man...

när det ibland går hur bra som helst att kanalisera, andra gånger blockerar jag mig själv fullständigt.

Fattar att emellanåt när det händer är yttre faktorer som spelar in, men det skall man ju kunna klara av..ibland mina egna förväntnigar som orsakar blockeringar. Ibland kan jag lösa detta, men inte alltid.

Sist jag blockerade mig fick jag en liten "snyting", en fågel, svart, såg ut som en kråkfågel,  flög så nära över mitt huvud bakifrån så jag fick ducka.. en andefågel alltså..

Hur kan jag få jämnare flöde? Mera än meditera och träna?

Annons:
Jane-Lyzell
2012-10-09 12:34
#1

Hur menar du att du kanaliserar ? och vad?

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

millam
2012-10-09 13:38
#2

När jag tränar med en sitter och skall leverera, få kontakt med någon i andevärlden som vill förmedla något till min sitter.

Ibland finns inga problem alls, allt flyter bra, får kontakt, den blir igenkänd, budskap osv. Men ibland får jag sitta och sitta, inget händer, får inte kontakt alls. Vet att det finns nån som säkert ger bra information till mig, men att jag av nån anledning inte uppfattar det. Har fått höra annanstans ifrån att jag blockerar mig själv.

Ibland händer det att jag i den situationen tar några riktigt djupa andetag och släpper på det hela och då går det bra, det fungerar, men ibland tycks inget hjälpa..Kontakten finns där, men jag uppfattar den inte mer än att jag känner tydligt att kontakten finns, om det är en kvinna eller man, men sen är det stopp bara..

Hoppas jag kunnat förklara vad jag menarSkrattande

Jane-Lyzell
2012-10-09 13:54
#3

Okay då blir det lättare att ge dig tippsFlört

Ja du - det är mycket som spelar in vid sittningar och särskilt hur du själv är i form - man ska vara i balance och i nästan eruforisk glädje när man gör sitt ningar för andra:-)

Är man själv lite depprimerad eller nedstämd så påverkar det din förmåga attt nå anden!

Sen är det den asspekten av sitterns energi att man ska harmonisera med den - ibland bara funkar det inte - kemin emellan!

Ibland är ande kommunikatören en sva blyg person och inte framfusig i sin ton - och det måste man ta med i beatande - brukar säga igen information är också information - det är du som medium som får se till förstå varförGlad

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

millam
2012-10-09 14:42
#4

Tack Jane för tips!

Har varit fundersam då det har gått bra ena stunden, men bara ett par timmar senare är det helt annorlunda.

Jag har väl mycket att lära mig än, mycket att komma underfund med!

Nu när du säger det.. det brukar vara en viss typ av personlighet jag har svårt att framföra nåt till.. sen beror det väl på hur anden som kommer är också, om det var det du menade.Kyss

Jane-Lyzell
2012-10-09 14:48
#5

4 Kanske du bara kan ta en per dag - du kanske inte har energi för fler:-)

Ja personkemin är viktig!på bägge sidor - lika attraherar likaGlad

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

millam
2012-10-09 15:16
#6

Kanske skulle en räcka, men är man på cirkel eller kurs säger dom att "jag ska kunna väcka dig när som helst och det skall bara funka"..

Så funkar inte jag..Glad Stämmer nog bra det att jag inte har energi för så många sittningar per dag..

Annons:
Jane-Lyzell
2012-10-09 15:48
#7

6 märkligt påstående millam - möjligen psychik men inte med ande länk!.

Herregud en sittning är ett möte man har med andevärlden - det ska noga planeras in!

Kurs situation har man ju gett medhåll för övning - men märkligt påstående av dem som leder kursen!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

millam
2012-10-09 16:23
#8

Jamen.. så är det. Jag får väl testa, säga att en räcker, få se vilket svar jag får..Obestämd

Fast jag har själv valt den cirkeln, tycker läraren är så bra annars, vi synkar bra ihop, och hon har ett bra sätt att påpeka sånt jag behöver höra för att lära mig..

Jane-Lyzell
2012-10-09 16:26
#9

8 Vad braSkrattande

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

AnnikaIII
2012-10-09 16:37
#10

Lärarkemin är ju jätteviktigt….kanon att du hittat en lärare som det funkar med. Men det där andra är ju bara din resa…det är ju du som ska försöka lära dig och känna in vad som passar just dig när du väl jobbar…då kan du ju inte gå på vad läraren säjer och lär, den där "sista biten" så är det bara du och andevärlden som kan vandra. Lycka till nu…kram

Carpe momento

millam
2012-10-09 22:12
#11

Tack!Skrattande

Jag är envis, så jag kommer att lära mig det med.. ju fortare desto bättre!!

Upp till toppen
Annons: