Annons:
Etikettandlighet
Läst 2283 ggr
jenniiieee
2012-10-08 20:10

Siffran 7?

Ett medium jag har haft kontakt med såg siffran 7.

Jag funderar, vrider och vänder för att försöka förstå vad det kan betyda. Finns det någon symbolik för siffran 7? Någon som vet.

Tacksam för svar.

Var dag, ny dag, kreativa möjligheter..

Annons:
MissInAction
2012-10-08 20:12
#1

7 har under lång tid setts som ett magiskt tal. Lite mytomspunnet också. Används också inom olika religioner.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

jenniiieee
2012-10-08 21:15
#2

Tack för svaret :) Ok, magiskt tal lät intressant. Vet du på vilket sätt? Har försökt googla men hittar inte desto mer om siffran 7

Var dag, ny dag, kreativa möjligheter..

Hellas
2012-10-08 21:57
#3

I vilket samanhang såg Mediumet siffran 7 och var det i samband med en vägledning eller vid Mediumarbete?

Medium brukar aldrig leverera en siffra som man ska behöva tyda eller som är magiskt

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

jenniiieee
2012-10-08 22:38
#4

Det var när hon fick kontakt med min avlidna kärlek och min dotters pappa under en privat sittning. Då såg hon siffran 7 och frågade om jag visste vad det kunde innebära. Men jag kan inte komma på något

Var dag, ny dag, kreativa möjligheter..

MissInAction
2012-10-08 23:05
#5

Det kan ju vara sjunde månaden eller sjunde året, någon adress med 7, eller sju bokstäver,


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Jane-Lyzell
2012-10-09 01:06
#6

4 Synd mediumet inte gick tillbaks och frågade anden så du fick ditt svar!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
AnnikaIII
2012-10-09 15:24
#7

Om jag själv skulle få den här typen av information på en sittning, där jag inte själ agerar medium, och det inte kom någon som helst förklaring från något håll så skulle jag bara låta det passera. 
Det finns inget som säjer att det har varken med dig, mediumet, din andekontakt eller budskapet att göra, utan något som bara dök upp av en anledning som det inte går att få svar på.
Men som Jane säjer, mediumet borde gått in och frågat andevännen vad som menas, det är ju det som är komunikationen över gränserna.
Jag är själv ingen vän av 100 gissningar OM vad det EV. kan vara, det är liksom ingen vits med det.
Möjligen får du själv svaret inom dej efter en tid.  Om nu inte din andevän själv i livet var intresserad av talmystik så kanske du skulle släppa taget just nu.

Carpe momento

lizaohman
2012-10-10 08:53
#8

Håller med Jane och Annika, men kan väl tillägga att du kan vara extra uppmärksam ifall sjuan dyker upp i något viktigt sammanhang. Gör inga livsviktiga val bara på grund av sjuan - men en lott med slutsiffra 7 kan du ju köpa eller något lika enkelt Tungan ute Eller så visar det sig vara en vink om en för dig vägledande bok/film/musik.

Egentligen så är det för mediet som sjuan ska vara en symbol som hen ska tolka för dig utifrån sin egen erfarenhet. Vi tolkar alla symboler/drömmar olika. Jag blir ofta förvirrad när ett medium ser något och frågar: Kan du förstå det? Det är ju inte för mig att förstå. Jo, kanske ibland. Värst vad jag svänger mig Skäms

jenniiieee
2012-10-10 09:57
#9

Tack för alla svar. Man funderar ju på den där sjuan. Läste lite om nummer och det som sägs om sjuan stämmer in på mig. Alltihop.

Så det kan mycket väl vara det. Jag söker hela tiden meningen med livet, vars kommer vi, vad händer, en själ kan inte bara försvinna osv.

Matriella ting har heller inte någon betydelse för mig och har aldrig haft. Jag glädjs inte utav dom och har tagit "avstånd" från sånt på ett sätt då jag inte är intresserad. Så kanske är de det 7an står för. Man kan säga att jag inte känner glädje i varadagliga ting och snurrar inte i "ekorrhjulet". Lite jobbigt ibland faktiskt.

Var dag, ny dag, kreativa möjligheter..

MissInAction
2012-10-10 12:06
#10

TS,
Titta in på LawOfAttraction? Glad


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

jenniiieee
2012-10-10 21:39
#11

ska göra det :) Tack för tipset

Var dag, ny dag, kreativa möjligheter..

Upp till toppen
Annons: