Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1242 ggr
Kerstina-61
9/7/12, 1:04 AM

Tackar för mig

Eftersom jag varit medis här ganska så länge så vill jag på detta sätt be att få tacka för den tiden som varit då jag nu beslutat att sluta som medis här på SIF. Det har varit givande att få göra bekantskap med olika Medarbetare.

Vill framför allt tacka Hellas som jag jobbat tillsammans med länge. Vi har haft jättefint samarbete (I alla fall tycker jag det) och det har varit en spännande tid här iFokus.

Jag började min bekantskap med iFokus då jag var aktiv,  från i stort sett start,  på så kallade ÖN (Övernaturligt i fokus) Vi, eller rättare sagt, Elisabeth startade dessa omtyckta forumträffar. Det har alltid varit spännande möten på dessa träffar och jag har dem att tacka för alla fina vänner jag är så oerhört glad över att ha fått lära känna. Flera är vänner för livet Kyss

Tack alla goa människor som jag fått lära känna här Kyss
Kerstin

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Annons:
Hellas
9/7/12, 9:29 AM
#1

Stort tack till dig gumman för all stöttning, du har ju varit med nästan sedan uppstarten av forumet, som till att börja med hette Medialt iFokus.

Ja visst har vi många tillfällen att minnas och ta till våra hjärtan inte mins forumträffarna Kyss.

Önskar dig lycka till på din fortsatta vandring och jag hoppas man får se dig härinne ändå.

Puss & Kram

Kiss of love

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Jane-Lyzell
9/7/12, 11:58 AM
#2

Tack Kerstina för denna tidenGlad önskar dig lycka till med det du nu ska ta för dig- säger som Hellas - vi hoppas ju du är kvar som medlem och tittar in här med härliga inlägg ibland!Glad

Kram :heart:

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

AnnikaIII
9/7/12, 12:16 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Ja…någonstans är vi alltid tillsammans och jag hoppas innerligt att det inte är sista gången vi ses..

Varm jättekram till en varm kvinna…hör gärna av dig…!!

Carpe momento

Indiania
9/7/12, 8:19 PM
#4

Du vet att jag gillar dig Kerstina och jag önskar dig allt gott i fortsättningen! Kyss

Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

Elpida
9/8/12, 12:28 AM
#5

Pussegumman, sköt om dig och tassa in och gör avtryck ibland!Kyss

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Skogshumblan
9/8/12, 8:57 AM
#6

Kerstin, tack för allt du gjort & betytt för de sajter du varit med om. Önskar dig lycka tillbaka för allt det goda & fina Du betytt för mig och andra.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Upp till toppen
Annons: