Annons:
Etikettandlighet
Läst 1157 ggr
Jane-Lyzell
9/6/12, 10:09 PM

Märkligt andlig / medialt fenomen!

Hmm När jag var ung- hade jag ibland som att tiden gick snabbare- blev som kalle anka röst i speed , när jag pratade eller tankarna spedade iväg snabbt snabbt! - som at stå i ulltrarapied - fast allt går fortare. som att kliva in i en annan dimetion- det har kommit tillbaka nu!?? Märkligt ! - är det någon som fattar någe av det jag skriver- är det någon annan som upplevt detta???

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
mayolica
9/7/12, 9:19 AM
#1

Näe jag fattar inte riktigt? eller jag fattar vad vad du menar med kalle anka röst i speed .Ungefär som det lät när man råkade satta på en LP skiva i för snabbt läge,eller spela ett band och snabbspola o sånt där.  En tids förskjutning på något sätt, tiden skenar iväg så det blir som två olika tider samtidigt som blandar ihop sej? jag förstår inte riktigt om du menar att du var i en snabbare tid än din omgivning,så du hörde dina ord komma ut i snabbhastighet ? eller om det var inne i huvet?

Jag har upplevt att det har blivit något liknande inne i huvet,men då var det som en massa babbel och prat som pratade huller om buller väldigt snabbt.

~ mayolica ~

lizaohman
9/7/12, 10:59 AM
#2

Jag har läst några gånger om författare som säger sig skriva åt andevärlden att tiden stannar runt dem så att de hinner göra så otroligt mycket mer än de annars skulle kunna. Är det något sånt du menar??

Jane-Lyzell
9/7/12, 11:50 AM
#3

Jag kan endast beskriva det som att glida in i en annan dimetion och jag får anstränga mig hålla mig här o nu- mycket märkligt!

ska bli spännande se om det har med kursen att göra - eller kanske det har med Storseansen att göra i dag/kväll - ja vi får se - märklig känsla är det i vilket fall!Cool

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

lizaohman
9/7/12, 12:04 PM
#4

Ja, håll dig på jorden ett tag till, Jane!!!

Jane-Lyzell
9/7/12, 12:05 PM
#5

4 Ha ha ha ha Skrattande, jo då!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

AnnikaIII
9/7/12, 12:23 PM
#6

Jo, jag kan relatera till det du skriver…framför allt det där med att man måste anstränga sig för att hålla sig kvar här. 
Jag har det väldigt sällan numera, det kan gå år emellan men ibland dyker det upp, speciellt om jag har varit någonstans där det är paranormal aktivitet t.ex.
Men röstfenomenet har jag inte upplevt. Men känner tydligt att jag "försvinner in i ett annat tidsfölde…eller nåt.

Hade det är förr mera och då gav jag efter och följde med in i känslan och det blev väldigt meditativt och jag kunde få budskap till mig, men endast för min egen del aldrig till någon annan.

Min tolkning på det hela blev att mina vänner i de andra världarna kom lite för nära och det va bara att säja högt,…nä inte så nära, inte nu…och då brukar det förvinna.

Men ibland är det lätt att kliva in i ett energistråk och bli lite överladdad…och då ställde jag mig i en sval dusch å så var det ur världen…

Kram på dig…Glad

Carpe momento

Annons:
Jane-Lyzell
9/7/12, 12:41 PM
#7

Kyss

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: