Annons:
Etikettguider
Läst 1231 ggr
lizaohman
2012-09-05 11:33

Lila fjädrar

När man står i ett vägskäl i livet, så är jag inte buskablyg att fråga alla, både på denna sidan och andra sidan efter lite råd. Jag är medveten om att titta efter tecken i min omgivning* och tyckte att jag fick till mig "lila fjäder". För säkerhets skull så tog jag upp det med den andlige ledaren att vi kan väl använda oss av lila fjädrar, vare sig det var rätt uppfattat av mig eller inte. Några dagar senare hittade jag en lilaglänsande duvfjäder på trädgårdsgången och några månader senare (idag) hittade jag en i en blomkruka. Personligen tror jag att det är en slump och att duvorna brukar slåss i min trädgård :D

Dessutom, vad 17 skulle de påvisa? Att andarna finns här som stöd? Äh, det visste jag ju redan. Vad tror du?

* Ännu 3 år efter det att min älskade hund gått över så saknade jag honom. En natt mer än annars eftersom jag var ensam hemma. Något fick mig plötsligt att lyfta på täcket och si, där låg ett av hans hundhår, mitt på min mage!!! Hunden fick inte vara på övervåningen eftersom maken var allergisk, så det är inte något bevis på dålig städning… När maken kom hem så berättade jag vad som hänt och lyfte på täcket för att visa var håret legat och seppofan, låg inte ett nytt vovvehår där på precis samma ställe! Vi hade innan dess talat om att skaffa ny hund, så vi tog det som ett tecken och gjorde precis det!

Annons:
Jane-Lyzell
2012-09-05 11:51
#1

Klart dom ger dig vad du frågar efter - härligt inläggFlörtTack för du delar!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

alekta
2012-09-05 15:01
#2

Vi fick också ta bort en hund för 3 år sen pga ålder och jag saknar henne så ofantligt mycke, jag vill hitta hela henne i sängen, kan man få det ordnat tro Flört

Kram/Alekta

lizaohman
2012-09-05 20:14
#3

Javäl, Alekta, visst kan du! Jag har både spökkatter, spökhundar och riktiga katter i sängen numera. Makens allergi har vi botat. Det är riktigt trångt ibland. Kram på dig själv och hoppas du snart hittar en ny kelgris!

Hellas
2012-09-05 20:32
#4

Härlig berättelse, tack för att du delar med dig!

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

lenjon1
2012-09-05 20:49
#5

Härlig berättelse du delger…sånt gör att man ler hela vägen in i hjärtat.

Jag ska kanske också be om något sådant finurligt som du - lila fjädrar eller något som är typiskt mig…tack för tipset…

Och visst sjutton ber om råd från universum vid vägskäl. Jag frågar och ber om så mycket hjälp just nu att jag tror att de är trötta på mig där uppe…

Jane - du skriver att visst ger dom dig det du frågar efter…JO nog så sant men varför i herrans namn kan jag då inte nöja mig med det svaret. Varför frågar jag om och om igen….?

Kram till er

Jane-Lyzell
2012-09-05 20:59
#6

5 ha ha ha ha Ja du TILLIT kallas det för - har man inte det behöver man fråga om o om igenSkrattande

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
lenjon1
2012-09-05 21:08
#7

och TÅLAMOD…. Jane

Behöver be om mer tålamod än tillit tror jag…

Kram

Jane-Lyzell
2012-09-05 21:09
#8

7 Ha ha ha Jo det är santGlad

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

lizaohman
2012-09-06 16:48
#9

Konstigt nog så hittade jag en duvfjäder till idag, på samma ställe som den första. Men den är inte lila. Lite glänsande, men inte lila. Så det duger inte, försök igen Universum Kyss

Jane-Lyzell
2012-09-06 17:47
#10

Glad

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

lizaohman
2012-09-07 10:51
#11

Spooooky. När vi varit ute med hunden, maken och jag, så ligger en fjäder PÅ SAMMA STÄLLE igen! Man får vad man ber om. Men jag tycker den är mer indigoblå än lila förstås. Försök igen Tungan ute

Förresten så var fjäder nummer två samma fjäder som nummer ett - maken hade lagt den i blomkrukan. Så det är 3 fjädrar som hittats på samma ställe. Mitt på trädgårdsgången framför mina vita rosenbuskar som jag planterat för mina avlidna kära Förvånad

Jane-Lyzell
2012-09-07 11:51
#12

Mycket fjädrar är detFörvånad

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: