Annons:
Etikettguider
Läst 1542 ggr
lenjon1
2012-08-30 17:55

Våga lita på intuitionen?

Har det ganska kämpigt och kaosartat i mitt liv just nu. Ber om hjälp dagligen och pratar massor med universum. Mina guider, änglar, Gud osv.

Ber om hjälp i form av svar. Har en stor sorg att bära just nu och idag - när jag skulle äta i matsalen på jobbet kändes det extra tungt innan jag gick in dit. Fick ta ett djupt andetag och stålsätta mig innan jag klev in.

Tog mat och satte mig - då plötsligt infinner sig känslan mitt i solar plexus. Lena nu dröjer det inte länge förrän den här känslan är borta. Snart kommer du sitta här och äta igen och vara glad. Ett enormt lugn la sig i mig.

Nu varade det här lugnet i några timmar…

När jag sedan skulle åka hem idag kommer tvivlen igen. Sitter ensam i min bil och pratar högt med ovan. Ber än en gång om svar. Möter då två bilar inom loppet av tio minuter som båda har regbokstäverna JA…

Säger tack tack tack. Och att jag kommer be om svar tills det där JA blir verklighet. Universum måste tycka jag är mer än lovligt tjatig…

Men ibland är förtvivlan stor i mig och måste om och om igen få bekräftelse på att det jag "känner" är rätt och inte spöken som vimsar runt i mig.

Kram till er

Lena

Annons:
Jane-Lyzell
2012-08-30 20:24
#1

Vist är det trygt när svaren infinner sigGlad- tack för att du delar med dig av dina upplevelser och fortsätt prata med de dina!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: