Annons:
Etikettoff-topic
Läst 611 ggr
[MikeW]
8/9/12, 9:07 PM

Ett expiriment jag gjorde :)

Ville bara berätta lite om ett expiriment som jag precis gjorde. Det handlar om hat och kärlek och energi.

Jag har alltid kunnat se energi överallt. Det finns vid min säng, dörr överallt! Jag kan också se när jag "ger ut" (kom inte på något bättre ord att förklara) energi. Fast det som bara finns överallt tycker jag har mer kraft, det är mer starkare energi än det vi människor har. Så jag kom precis på, om jag har en känsla, till exempel kärlek. Då skickar jag ut kärlek energi till alla som vill ha det. Fast om jag har en känsla av hat så skickar jag ut det också, som kan leda till att andra känner hat.

Så jag ställde mig i mitt rum, på ena sidan av rummet ställde jag mig och gjorde så jag blev arg och kände bara hat.

Sen gick jag till andra sidan av rummet och fyllde mig med kärlek och glädje.

Resultaten av mitt lille "expiriment" vad ganska coolt :)

När jag kände hat, så blev energin lite vågig, antar jag att man kan säga. Den hade ingen direkt plats att gå till, den bara spred's ut.

När jag kände kärlek så blev energin kurvig, denna energin gick upp. Upp mot mitt huvud.

Efter det gick jag till den sidan av rummet jag kände hat, och tog min hand där jag stod. Min hand blev varm, och kändes nästan som om jag skulle bränna mig.

Sen gick jag dit jag kände kärlek, och tog min hand där jag stod. Då kände jag också att det var varmt. Fast inte på ett dåligt sätt. Det var mer av en "vänlig" varm känsla. Typ som den känslan man får när man sitter inne på en kall dag när det regnar och sitter framför en öppen spis med någon man älskar.

Så det var mitt expiriment :P har ni gjort något expiriment förr? vore kul att få höra vad ni gjorde i så fall :)

Annons:
[MikeW]
8/9/12, 9:08 PM
#1

Kom precis på att jag stava "expiriment" fel hela tiden x) jag menar Experiment! :D

Jane-Lyzell
8/9/12, 9:14 PM
#2

Tack för ditt experiment - tycker jag var intresant - får man testa någon gångFlört Har inte gjort på ditt sätt - men vi övar ibland med eleverna här med olika känslor - och det brukar vara tydliga skillnader!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: