Annons:
Etikettvägledning
Läst 1333 ggr
jhnajnsn94
2012-08-01 22:15

Borttappat!

(vet inte om detta inlägg hör hemma i vägledning, men jag testar väl..)

Hej! När jag och min pojkvän flyttade hem till min mamma igen, så hade jag med mig mina gamla drdenmin byxor, och mina nya.

När jag packade upp så är jag heeelt säker på att jag la de äldre byxorna längst ner i en utav de utdragbara lådorna i garderoben, och de nya längst upp.

Problemet är nu att de nya byxorna är borta, nu tänker kanske många utav er att det bara är ett par byxor, och att det går att köpa nya, och ja så är det ju såklart.. men går man i skolan och enbart får studiebidrag så är ett par byxor för 400kr ganska mycket.. :P Ni förstår säkert vad jag menar.. :)

Så därför undrar jag om det är någon som kan hjälpa mig hitta igen dessa svarta dr denmin byxor, jag har inte en blekaste om vart jag kan ha förlagt dom.. helt spårlöst borta, har kollat i korgarna i garderoben flera ggr , hela rummet samt väskan jag hade byxorna i, ingen i familjen säger sig ha sett dom heller..

Tack på förhand till det hjärtegull som hjälper mig!:)

Annons:
Jane-Lyzell
2012-08-01 22:34
#1

Tyvärr har vi inte öppet för sådant i vår grupp - så jag låser den och är det någon som kan se - så får de pm.a dig- lycka till!Glad

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: