Annons:
Etikettövriga-mediala-områden
Läst 3650 ggr
[akumas7]
2012-07-02 01:59

Bön för beskydd?

Hej Hej. Jag undrar om ni har något bra förslag till en bön för att beskydda sig själv samt sin bostad och saker runt omkring oss? Jag har märkt att det är någonting här i min närhet som inte ska vara här. En mörk figur och jag vet ej hur jag ska bli av med den. Det började när jag började ställa frågor till min pendel…. Kan det ha med saken att göra? Har ni några förslag? Jag är inte ute efter att få någon kritik eller onda ord. Jag vill enbart ha förslag och hjälp. Hällsningar

Annons:
Jane-Lyzell
2012-07-02 13:09
#1

Samma svar här som i förra inlägget - skuggan som du kallar det är troligen din egen sorg eller någons sorg över någon som finns på andra sidan- en när och kär.

Be skuggan att försvinna att du inte är redo ännu- om det käns trygt för dig be någon som du tror på om hjälp o beskydd - så ska du se det löser sig!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

ljus och kärlek
2012-07-02 13:42
#2

Hej, du har antagligen dragit till dig en ande som inte har gått in i ljuset De brukar vara mer tydliga och aktiva. Jag skulle råda dig att ta kontakt med ett medium som kan hjälpa anden in i ljuset. Som bön är fader vår aldrig fel, jag är själv medium och använder bön, bibel och kors som skydd. Lycka till!

Hellas
2012-07-02 14:41
#3

Jag svarar på samma sätt som i din anda tråd gällande Pendling:

Man arbetar inte med andevärlden då man Pendlar vilket gör att du inte har dragit på dig några ovälkomna andeväsen.

Det handlar om dina egna rädslor som tar sig sådan form.
Jag säger som Jane, arbeta först med dina rädslor och din egna personliga utveckling innan du börjar din mediala resa.

Att använda sig av Bibel, kors mm kan kanske vara bra så länge andeväsen inte dras till dessa attribut.

Jag är fullt övertygad om att vi har ett eget "beskydd" i form av vår aura och sist men inte minst hjälp av vår Doorkeeper (Huvudguide) och om man vill kan man i tanken be sin guide om hjälp att hantera rädslorna samt om beskydd.

Ps. Som du ser finns det olika tankar kring det här, välj det som känns rätt i ditt hjärta <3

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

lizaohman
2012-07-02 16:18
#4

Att vara rädd är att göda energier från andra sidan, vilket kan vara en bra idé att undvika om man inte vet vad man har runt sig, som du skriver. Behärska rädslan, bli gärna lite arg och säg högt: Hit är ingen välkommen som inte vill gott!!! När jag blir "attackerad" så brukar jag be Fader Vår faktiskt, mest för att styrka mig och släppa eventuella rädslor. Men både skuggor och poltergeistfenomen håller sig i princip helt borta när jag kör med mitt mantra, som ovan. Du kan också meditera lite och jobba med att omge dig själv med ett ljus, se till att det går under dina fötter också. Ett medium gav en gång rådet att visualisera att man är inkapslad (månne det var i glas??) för att man ska vara skyddad. Men alla dessa åtgärder handlar till syvendes och sist om att försöka mota bort rädslor.

Att se skuggor betyder inte att det är något ondskefullt som lurar, oftast är det tvärtom, även om man tycker sig känna obehag.

Hoppas det löser sig för dig.

[akumas7]
2012-07-02 21:48
#5

Hej Hej.

Tack för eran hjälp, den är värkligen uppskatad. Jag ska proa att ha ett kors i närheten och be fadervår varje gång jag känner mig orolig. Jag har även biblar hema tror det är 3st. En av dom är en King James ;)

Om det är en vilsen själ så vill jag självklart hjälpa den. Om det inte är det vill jag bli av med den, om den är dålig alltså :)

Jag ska prova era förslag och se hur det går :)

Tack så mycket :D

Hällsningar

Upp till toppen
Annons: