Annons:
Etikettandlighet
Läst 1936 ggr
Soffe
2012-05-29 17:29

Närvaro?

Hej. Vill bara fråga här om något jag upplevde igår när jag satt o grät. Först kände jag en tydlig energi vid mitt huvud o sen plötslig värme mot mina kinder o sen övergick allt till kyla runt min överkropp.
Det kändes typ som en kärleksfull andlig kram. Jag brukar inte uppleva så när jag gråter, så detta är lite nytt för mig. Men jag antar väl att det var någon från andra sidan som ville trösta mig.

Eller vad har ni för teori?
Känner mig alltid osäker på om det är närvaro när man känner dess kyliga vindar runt sig. Händer oxå när jag ex. sänder healing till någon, då blir det kyliga vindar runt mig.

Annons:
Ribessa
2012-05-29 17:31
#1

Jag satt just och grät över min vän som gått bort för ungefär ett år sedan. Då kände jag ungefär det du beskrev lite försiktigt, så frågade jag rakt ut, "är du här?" och då kände jag den igen, starkare. Tror ju helt klart att den är hon som ville lugna mig lite. :)

Soffe
2012-05-29 20:27
#2

Ja det tror jag absolut att det var och det kändes väl tröstande :-)

Elpida
2012-05-30 09:59
#3

Visst fick du tröst! Precis som vid healing kan ju energierna ibland kännas kalla, ibland varma eller bara stickande. Jag skulle kunna tänka mig att det är likadant i det här fallet.

Så fint att få en kram från andra sidan när man behöver det som mest!Kyss

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Soffe
2012-06-01 01:39
#4

#3 Ja det var en fin upplevelse <3 Tack för ditt svar <3

Elpida
2012-06-01 09:05
#5

Kyss

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Jane-Lyzell
2012-06-01 12:34
#6

Klart det var en andlig kram - deras höga energi kan kännas såKyss

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Soffe
2012-06-04 18:18
#7

#6 Det var inte så klart för mig först, men sen kunde jag ta till mig det mer :-)

Vill lära mig mer o kunna känna, avgöra om det är från andevärlden eller änglar, guider som besöker. Antar att änglar, guider har starkare energi eller så kanske det känns så mkt som man klarar av att ta emot, jag vet inte.

Kerstina-61
2012-06-05 00:47
#8

#7 Soffe, egentligen spelar det inte stor roll VEM som kom med den tröstande kramen. Bara ta emot den och tacka andevärlden Kyss

För att bli mer trygg i sitt mediumskap så uppmuntrar jag att gå kurser/cirklar. Det är väldigt utvecklande Glad

Här kommer en kram, men den är från Kerstina med all säkerhet Flört

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Soffe
2012-06-05 21:28
#9

#8 Nä det spelar ingen stor roll så, men nyfiken är man ju att lära sig! :-) Och absolut är jag tacksam att jag fick uppleva en andlig kram :-)

Ska gå en kurs i höst om allt blir som det ska..

Tack för kramen :-) Kram från mig!

Kerstina-61
2012-06-06 01:57
#10

#9 Kyss

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Upp till toppen
Annons: