Annons:
Etikettoff-topic
Läst 2914 ggr
Kerstina-61
2012-05-14 20:18

Varning för bantningsreklam på nätet!

Jag får skämmas att berätta jag gått på detta, men vill varna ifall det finns fler som är lika lättlurade som jag Skäms
Jag som förespråkar vanlig husmanskost och inte tror på några dieter å piller SkämsSkäms Men i ett svagt ögonblick så klickade jag på en reklamsida på Facebook där man gör reklam  för Afrikansk Mango och detta tillsammans med något som heter Meta Burn ska göra underverk med viktminskningen.

Man får ett starterbjudande och betalar endast 29 och 19.90 per burk inkl frakt. Om man vill avsluta sin prenumeration ska detta göras inom 15 dagar efter beställningen. Om man inte gör det så kommer de att dra nästan 700kr/månaden, kommer inte ihåg om det är per burk eller tillsammans.

Jag sparade sidan för att kunna avanmäla mig. Men då jag ska försöka komma in där så går inte det. Finns heller ingen avsändare på de paket jag fick burkarna i, utan det är någon slags poste restante adress . Har sökt efter sidan, men hittar den inte.

Jag kan säga att jag känner mig väldigt mätt och är mindre sötsugen efter jag ätit dessa kapslar, så visst har de någon slag effekt. men jag har inte gått ned ngt i vikt. I reklamen fanns flera nöjda kunder som säger sig ha gått ner massor av kilo på några veckor.

Jag vet inte hur jag ska kunna få stopp på prenumerationen då jag inte hittar någon att kontakta. Så om någon som läser detta har något tips så mottages detta tacksamt!!
Min ekonomi klarar inte att beställa detta månad efter månad Rynkar på näsan

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Annons:
Kerstina-61
2012-05-14 20:23
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Försökte lägga in bilden på sidan i förra inlägget, men det gick inte Testar om det går lägga in här…

Står att bilden är i inlägget, men då är den i såfall osynlig Obestämd

Kommer här en halv sida(skärmdump)

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

sven-g
2012-05-14 20:43
#2

Hur det kan bli, bättre mullig och go, än smal och grinigFlört

Jane-Lyzell
2012-05-14 21:00
#3

Men fy!!!Rynkar på näsan

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

millam
2012-05-14 21:24
#4

Rekommenderar ARN, allmänna reklamationsnämnden.. eller

kanske konsumentvägledning e.d..

Letade för ett tag sen själv sånt på nåtet och hittade faktiskt nånstans man kunde anmäla, direkt på nåtet! Men, undrar om inte du borde göra en polisanmälan?

Kerstina-61
2012-05-15 00:06
#5

#4  Jag har själv haft funderingen på en polisanmälan…
Ska söka lite mer på nätet…Om jag hittar ngt om detta företag. Det som försvårar är u att jag inte har något direkt företagsnamn att söka på…

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

millam
2012-05-15 00:40
#6

Det kanske finns flera anmälningar mot dem redan? Det bör man kunna ta reda på på nåt vis..

Annons:
Kerstina-61
2012-05-15 03:25
#7

#6 Ja, det var det jag också tänkte att det skulle vara bra att veta. 

Förvånad då 91 personer läst, men endast 3 som kommenterar…jag tycker detta är fruktansvärt. Jag får skylla mig själv, javisst, men tror inte det är bara jag som går på liknande nitar.

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

[sökerskan]
2012-05-15 07:34
#8

jag råkade ut för en liknade sak. jag blev pådyvlad en gratisförsändelse från någon teleförsäljare..när jag sedan skulle avboka så var det stört omöjligt att komma fram på deras telefonnummer bara en gäll skrällande signal, aldrig någon som svarade. 

(jag har aldrig sett adresser och telefonnummer  skrivna med så mikroskopiska bokstäver som på denna räknings-talong….som om de gjorde allt för att slingra sig ur avbokningarna)

dess bättre hade de en mailadress och jag skrev ett tillbakavisad på varor och räkningar jag inte var skyldig till (konsumentupplysningen har en sådan mall som man kan följa så blir det proffsigt)

de köper upp restlager eller något…i detta fall verkar det finnas ett ställe i Holland med massor av varor…sen skaffar de in säljare och kör så det ryker.

folk blir rädda för räkningarna och inkassokraven och betalar ofta snällt.

i ditt fall verkar det inte ens finnas en adress att vända sig till alls..jag antar att de är skyldiga till att ha det, så bara där har du en "upper hand"

ta kontakt med konsumentupplysningen..ha lite is i magen och låt dig inte bli stressad av dessa typer…det är det deras verksamhet bygger på dvs att folk blir nervösa och betalar räkningarna…och skyhöga påminnelse avgifter.

(det som gör mig riktigt arg på dessa företag är att de ger sig på gamla människor med sina säljare…och lömska gratiserbjudanden,,hur nervösa ska de inte bli av alla dessa försändelser och betalkrav sen?)

det viktiga är i såna här fall att skriva tillbakavisanden så snart som möjligt…problemet för dig är ju att de saknar adress..men som sag det är ju deras sak att HA det.

lycka till..ta det som en lärdom…och ha is i magen! det är bondfångare det här och jag tror inte de har så mycket att komma med när det kommer till kritan..men de kommer försöka skrämma dig med kravbrev.

jo sist gör en anmälan till konsumentverket så hamnar dessa på en varningslista..jag tror det går till så.

[sökerskan]
2012-05-15 07:40
#9

spärra kortet! byt till nytt kontokort! detta ser jag en tjej som varnar skriver

http://www.missgreeneye.com/2012/04/kop-inte-afrikans-mango.html

Elpida
2012-05-15 10:06
#10

Kerstina, ser att du fått bra råd. Du, det är enkelt att gå i fällan och superbra att du går ut och varnar!!!!

En omedelbar spärrning av kortet och en anmälan!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Ians
2012-05-15 10:56
#11

Polis anmäl! och gör klart för banken att denna firma inte har rätt att dra något från ditt konto. Och att du polisanmält dem!

Skicka gärna med kopia av polis anmälan till banken!

Ians
2012-05-15 11:00
#12

Försökte skriva till i inlägget innan , men det gick inte se!

Att skäms inte! De är många som blir lurade! Och just att folk skäms gör att fler går i fällan, för man drar sig för att polis anmäla!

Stå på dig…mod och styrka till dig kerstina! 700 kr är mycket pengar att bli av med bara så!

millam
2012-05-15 15:49
#13

Oj..uppmärksammade inte att dom dragit det på kort..

Klart du måste sätta stopp på deras debiteringar!

Du ska inte skämmas, det är precis det dom hoppas på, då vågar man inte anmäla heller  och flera och flera blir lurade!

Jag gjorde faktiskt också en sak.. svarade på allehanda marknadsunderskningar, men köpte aldrig nåt. Så var det en som bara skickade ladyshave hem, trots att jag inget beställt, med välkomstbrev och räkning..

Såklart försökte jag kontakta dom, den skulle skickas tillbaka i obruten förpackning, annars var jag tvungen att betala.. minns inte allt. Det slutade med att jag skickade tillbaka allt på egen bekostnad, begärde mail, som jag till slut fick, som bevis för att jag inte var kund hos dem..Men det var mycket krångel med att bli av med dom, trots att jag anmälde dom både hit och dit..

Det företaget hade massor med likadana anmälningar på sig. Efter det svarar jag inte på några undersökningar av det slaget!

Annons:
Ians
2012-05-15 16:07
#14

själv ville jag vinna en mobil! Något erbjudande som poppade upp på skärmen.

Man fick svara på endel frågor för att få vara med i utlottningen……o kan ni gissa inte vann jag någon mobil! Och det tror jag inte någon annan gjorde heller!

Men en massa Juveler till försäljare ringde stup i kvarten Skrikandes Du har ju varit med i en undersökning….bla bla bla bla

Kerstina-61
2012-05-15 16:20
#15

Tack kära ni för pepping och bra hjälp!Kyss
Såg nu att de dragit 695,48 kr från mitt konto. Och de varorna har jag inte fått.

Ska nu kolla konsumentupplysningen och banken. Tråkigt att spärra kortet då jag inte kan ta ut några pengar, men bättre det än att någon SNOR de stackras slantar som finns kvar SkrikandesGråter

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Isa56
2012-05-15 16:26
#16

Jag är inte säker på att den här länken hjälper dig. Men de är visst en hel del som inte kan komma i kontakt med dem. Står lite längre ner.

Inte ska du skämmas. Och ensam är du inte. Kyss

http://halsotips.info/upptack-sanningen-om-afrikansk-mango-bantningsmedel.html

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Kerstina-61
2012-05-15 16:42
#17

#16 Tack för länken!!! Ska läsa den ingående senare då jag ska iväg nu på transcirkel. Men det är tydligt inte bara jag som gått på detta lurendrejeri Skrikandes

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Isa56
2012-05-15 16:45
#18

Nej du är inte ensam,  och jag tror där stod ett telenummer längre ner i kommentarerna.

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Kerstina-61
2012-05-15 16:52
#19

#18 Din länk är guld värd!! Tack Kyss
Ska ta itu med detta imorgon!!

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Isa56
2012-05-15 17:00
#20

Kyss Alltid roligt att kunna hjälpa till.

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Annons:
[*Maggan*]
2012-05-16 17:41
#21

Gick på en liknande nit för några år sedan. När jag förstod vad som var på gång flyttade jag över alla pengar till ett annat konto, skaffade ett kort till det kontot och spärrade sedan det gamla.

Mitt råd till alla som gör internetbetalningar med kort är att ha ett särskilt konto för sånt och aldrig ha mer än nödvändigt med pengar på det.

sven-g
2012-05-16 23:42
#22

Jag har handelsbanken kan skapa nya konton och göra dom gamla tomma om jag vill. Tar bara nån minut, kan även vara bra att byta bankomat kort ibland om man är mycket på nätet och handlar.

[*Maggan*]
2012-05-17 00:31
#23

#22

samma på Swedbank

Pagan
2012-05-20 20:12
#24

Ja fy tusan för dessa bedragare. Här är en till som gått på en nit. Känns ju löjligt att man kan vara såååå blåögd. Jag beställde två prover på en kräm som hade reklam på facebook. de skulle kosta 19.90:- styck. Döm om min förvåning då de drog 712:- och 643.- från mitt konto i slutet på förra månaden och inte ett prov jag fått ens!!! Kontaktade swedbank som gav mig rådet att spärra mitt kort omedelbart och om jag ville så skulle de hjälpa mig att bränna dem i byxbaken. på swedbank menade de att betalningen är gjord som en telefonorder - direktförsäljning till utlandet och i dollar.

Jag har haft en jäkla tur, för jag fann en mailadress som jag mailade till och hotade med allt mellan himmel och helvete och den 12:e maj återinsatte de mina pengar. Jag fick ett udda svar från dem och misstänker att de använt google translate för att läsa och svara mina mail, men som sagt inte alla som har sådan tur.

fick detta svar på mitt "hot"mail

_Hejsan,

Tack för att du kontaktar kundservice. Detta e-post är en bekräftelse på att ditt Relift XS konto har avbrutit enligt din önskemål. Det kommer inte att vara ytterligare avgifter på ditt kreditkort. Våra direktör har undersökat ditt konto och har givit en återbetalning av 94.00 USD och 104.00 USD. Vara snäll och tillåta 7-10 arbetsdagar för de transaktioner att skicka tillbaka till dit Visa kort som slutar med 7313. Låt oss veta om hur vi kan tjänna dig i framtiden.

Med Vänliga Hälsningar,
Relift XS Kundservice_

Kommer sent glömma denna miss.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Kerstina-61
2012-05-20 21:41
#25

#21 Jag reagerade inte först eftersom jag var i England i april och trodde det var något de drog sent..sedan vid 2,a dragningen fattade jag misstanke och kollade upp och såg då att det var detta skumraskföretag Skrikandes

#24 Känns tråkigt att höra det är flert som gått på sådana här nitar, samtidigt som det är skönt att någon mer förstår hur jag kunnat gå på detta. 

Jag har polisanmält och även gjort en kortreklammation till Nordea. Finns nog en möjlighet att jag ska kunna få tillbka pengarna.

Det som är knäppt är att svenska polis kan inte göra något eftersom de sitter i England och stjäls människors pengar och svensk polis samarbetar inte med England, så jag fick til svar att i så fall anmäla detta till Brittisk polis. Jag är så kassp engelska, så det kan jag inte göra.

Hoppas innerligt de åker dit innan de lurar alltför många fler!!Skrikandes

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Pagan
2012-05-20 22:07
#26

ja det är ju så lätt hänt nuförtiden då man gör Internet betalningar.

men du jag är rätt bra på engelska, om du skriver vad du vill skriva till dem så översätter jag.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Kerstina-61
2012-05-20 23:50
#27

#26 Vad snällt, Pagan.Ska höra vad polisen har skrivit i anmälan då den kommer. Återkommer gärna till dig för översättning om det blir aktuellt Kyss

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Annons:
Pagan
2012-05-21 22:49
#28

gör det! Skrattande jag skriver så gääääärna!!!

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Kerstina-61
2012-05-22 02:09
#29

#28 SkrattandeKyss

Ska nu bli spännande om jag får tillbaka pengarna från banken som de dragit, mehn ite skickat några varor för. Vänatr på ett nytt kort från Nordea. Är väldigt konstigt att "bara" ha kontanter…Kan inte betala mina räkningar utan kortet  Rynkar på näsan Har fått påminnelser så jag hoppas jag får de i dagarna nu! Attans vad detta ställer till…tar tid och blir trassel. Ska ALDRIG mer göra ngt sånt här!!
Det min sambo sa..kändes överflödigt…eller onödigt, men jag förstår honom! SkämsRynkar på näsan

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Tina S
2012-05-22 16:46
#30

Glad Hej!Här är en till som beställde samma produkt.Tänkte att jag skall prova om jag skulle bli piggare och få bättre ämnesomsättning

Vi är nog en stor skara som gått i samma fälla,då jag läst finska sidorna på nätet just om detta.

Adressen dit man skall skriva för att stoppa sändelserna är meta_burn@advmetabilling.com

Själv har jag fått total räkning närmare 500 euro.

Då jag märkte att pengar försvann från kontot var summan redan 475 euro.Ringde direkt till banken så att de spärrade kontot och beställde nytt kort.Sedan skrev jag till meta….för att få stopp på sändelserna.Nu har jag gjort en reklamation till VISA banken och förhoppningsvis får jag pengarna tillbaka.Jag förstod att man får pengarna tillbaka.

Jag frågade min vägledare att varför han inte sade något då jag beställde tabletterna:(

Han svarade att jag kommer att få pengarna tillbaka men att jag fick en lärdom om att vara försiktigare var man beställer varor.Det finns många därute som inte har goda avsikter men de större företagen är säkrare,man skall alltid först googla och ta reda på vad andra tycker om produkten och var de handlat och om de har varit nöjda.

Kerstina-61
2012-05-22 23:10
#31

#30 Åh jisses vad pengar de har stulit för dig Rynkar på näsanhoppas verkligen du får tillbaka pengarna. Jag trodde det räckte att anmäla till min bank och där göra en kortreklamation…måste jag alltså även anmäla till den adressen du skriver: meta_burn@advmetabilling.com ?

Jag kommer att gå ut till pressen om detta och varna andra!

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Jane-Lyzell
2012-05-23 03:41
#32

31 Upp till kamp , systerFlört

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Kerstina-61
2012-05-23 10:53
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#33

#32   FlörtTungan ute

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Jane-Lyzell
2012-05-23 12:51
#34

Skrattande

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Pagan
2012-05-24 17:27
#35

ja jäklar vilka skurkarRynkar på näsan Bra Kerstin sätt åt dem!!Tungan ute

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Hellas
2012-05-24 19:59
#36

Fy vilken historia och så mycket problem sådant här orsakar. Det tar både tid och kraft att reda ut vilket lurendrejeri företagen tyvärr vet om, de flesta människor struntar i att anmäla.

Olustigt är det i alla fall.
Jag brukar aldrig handla på nätet med mitt vanliga kort utan använder First Card.
Dessutom försöker jag i möjligaste mån att ta det på faktura så att jag betalar efter att varorna kommit.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Kerstina-61
2012-05-25 00:24
#37

Fick idag underrättelse om beslut från Ploisen:
Polisen har i en undersökning funnit att händelsen inte är något brott. Det finns ingen laglig grund för polisen att fortsätta ett utredningsarbete och igen kommer att ställas till ansvar för händelsen.

Dessa lurendejare har tagit över 1300 från mitt konto för varor jag inte fått. Detta är tydligen helt ok enligt polismakten Skrikandes

Kanske jag ska börja sälja en massa utan att sedan skicka varorna…då kommer jag ju att bara gå på plus hur jag än gör och helt lagligt är det ju också!!!

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Jane-Lyzell
2012-05-25 00:27
#38

37 Nämen fy - ja vad ska man sägaSkrikandes

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Pagan
2012-05-25 18:38
#39

horribelt ju!! hur kan de resonera så? Läser ju ofta om Tradera - någon som sålt varor de inte har och tagit pengarna i förskott, då är det ju olagligt. Mycket underligt hur de resonerar.Rynkar på näsan

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Hellas
2012-05-25 19:11
#40

Går det inte att tipsa kvällspressen, Polisen stryker ju anmälningar hejvillt för att kunna hålla sin "kvot" av lösta fall.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Pagan
2012-05-25 19:41
#41

Eller på facebook, ser att de som håller till där inne har en del "klistra i din tråd" grejer för sig. Hänger ju inte riktigt med i vad de menar men….ta med brevet från Farbror blå.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Ians
2012-05-25 21:37
#42

#37 nästan så man förstår dem som tar till lite bryskare metoder för att göra sin röst hörd!

Typ skickar ngt inkassobolag…..med stora killar med västar…som talar försäljaren tillrätta Oskyldig

Det är ju rent skamligt! Har man betalt för en vara och inte fått den så Är det ett brott!

Gå till tidningen! du kan väll sitta med huva på dig på bilderna Flört så ingen känner igen dig!

Men Ge dig Inte!!!!!

Kerstina-61
2012-05-26 02:57
#43

Jag sökte polisen som lagt ned detta och som tyckte det var helt i sinordning att bete sig på detta vis. Fick dessvärre inte tag i honom.

#38-42Tack, ni goa för pepping Kyss Jag kommer inte att ge mig i första taget.
Vill i varje fall få en förklaring om hur de säga att detta inte är något brott! Skrikandes Jag tycker det är bondfångeri då sidan såg väldigt seriös ut och då jag googlat så är det många som gått på denna nit Rynkar på näsan

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

AnnikaIII
2012-05-26 08:42
#44

Starkt gjort att ta tag i sådant här, vilka rötägg det finns. Det vet precis vilka ömma tår de ska trampa på. 
Jag har själv haft tur och slapp fortsätta att betala på en produkt då jag skickade dit ett läkarintyg på att jag var allergisk mot varan. Min läkare på min dåvarande vårdcentral var väldigt förstående och grälade också på mig för att jag var så dum. Men det kunde jag stå ut med så slapp jag betala.

Kanske nåt för dig?

Kram och lycka till nu

Carpe momento

AnnikaIII
2012-05-26 08:55
#45

Starkt gjort att ta tag i sådant här, vilka rötägg det finns. Det vet precis vilka ömma tår de ska trampa på. 
Jag har själv haft tur och slapp fortsätta att betala på en produkt då jag skickade dit ett läkarintyg på att jag var allergisk mot varan. Min läkare på min dåvarande vårdcentral var väldigt förstående och grälade också på mig för att jag var så dum. Men det kunde jag stå ut med så slapp jag betala.

Kanske nåt för dig?

Kram och lycka till nu

Du kan också skicka in små artiklar/insändare till olika tidningar och berätta om detta skitföretag, göra dig till ett hot mot deras försäljning av produkten, Ingen vill ha dålig reklam. Skicka till dagstidningarnas insändarsidor, veckotdningarnas olika insändarspalter.  Skriv om produkten och hur företaget har behandlat dig, Du blir då ett hot och det vill helst slippa få dålig reklam förståss. Att bli anmäld privat, skrämmer dem inte så lätt men att synas i pressen som ett dåligt företag med en dålig produkt kan vara farligt för försäljningen.

Om du får fler produkter så skicka tillbaka dem per automatik, spara inlämningskvittona, så att de går att se att du verkligen inte har använt några produkter. För de kan ju argumentera att du behållt dem och då ska du betala.

Vad jag vet så går det att på banksidan gå in och makulera det medgivande man gett banken att dra pengar. Det kan jag på mitt konto.

Carpe momento

Jane-Lyzell
2012-05-26 09:41
#46

Kämpa påKyss

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Kerstina-61
2012-05-28 23:54
#47

#45 Tack för ett svar med mycket tips och pepping:-)) Kyss
Jag fick ju provprodukten..vet inte om jag kan hävda en allergi Obestämd

Angående det sista du skriver om makulering så är detta gjort Glad

Men däremot så ska jag ta ditt tips till mitt hjärta att lägga ut insändare mm. Vil ju så klart varna andra då reklamsidan såg väldigt seriös ut!
Kraaam tilllbax Kyss

#46 Tack goa Jane Kyss

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Upp till toppen
Annons: