Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1420 ggr
Annisangel
5/11/12, 7:20 AM

Tidningen Nära!

Har ni läst den, vad tycker ni om den?

Jag köpte den för några dagar sen och blev helt såld… Den var mysig på alla sätt och vis med härliga reportage! Roligt var det också att dom finns på nätet med forum och allt. Men vet inte hur många som är där… Jag har registrerat mig iallafall!!

Kramkram

Många Goa Kramar

Annisangel

Annons:
Jane-Lyzell
5/11/12, 10:42 AM
#1

Nää inte min favorit tidning precis , tyvärr - den fokucerar för mycket på BR-Rynkar på näsan

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annisangel
5/11/12, 11:04 PM
#2

Vad är BR??Obestämd

Många Goa Kramar

Annisangel

Jane-Lyzell
5/11/12, 11:07 PM
#3

Benny Rosenqvist

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annisangel
5/12/12, 6:49 AM
#4

#3 Aha, jag har undrat vem han är egentligen… Vad anser du Jane?

Jo, kanske att man ska vara lite mera öppen och väga in alla aspekter/personer och inte bara ett par enstaka individer… Fast jag tänkte inte alls så när jag läste.

Kramis

Många Goa Kramar

Annisangel

Jane-Lyzell
5/12/12, 8:52 AM
#5

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Månkatten]
5/12/12, 9:19 AM
#6

Håller med att de fokuserar för mycket på ett speciellt medium… synd på en annars bra tidning

Annons:
Annisangel
5/12/12, 7:51 PM
#7

#5 Jag förstår….Rynkar på näsan

#6 Jo, en del reportage är väldigt bra tycker jag!

Många Goa Kramar

Annisangel

yamher
5/13/12, 8:15 AM
#8

Ja, de borde bredda var de får svar på sina frågor av medium än bara Benny. Vi har alla olika erfarenhet och kan olika. för en som inte ser änglar eller ser dem/möter dem är kanske inte alla gånger rätt person att skriva en artikel om ämnet. Men för dem som är intresserad så där rent allmänt är det säkert en bra tidning. Jag håller med Jane, det är inget för mig heller

Alis volat propriis Oskyldig

[kvasthilda 72]
5/14/12, 12:30 PM
#9

Jag tycker tidningen Nära är bra, dom är väl lite naiva och tror gott om medium som inte har rent mjöl i påsen men tack och lov så lyssnar dom på kritik och gör något åt saken…

Har talat med chefsredaktören som önskar ha med seriösa andliga arbetare men visst hamnar oseriösa där också, det är inte så lätt för dom att veta, jag vet ju själv hur det kan vara..

Jag har ingen åsikt om Benny Rosenkvist så där kan jag inte kommentera något..

Jane-Lyzell
5/14/12, 12:57 PM
#10

9 Lite resersh vore kanske på sin plats innan de gör intervjuverRynkar på näsan

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annisangel
5/15/12, 11:35 AM
#11

Kan tänka mig att det är inte helt lätt med en ny tidning att lära sig skilja på bra och dåliga medium heller. Man börjar väl med det man har för tillfället och utvecklar sig efterhand…Kyss Kan man ju hoppas iallafall!

Kramis

Många Goa Kramar

Annisangel

yamher
5/15/12, 11:39 AM
#12

fast det skulle vara svårt att skriva en tidning om teknik om man inte kan något om det eller en tidning om mat om man själv inte kan laga mat. Men i all ära de har eller hade två medium där men som Jane skrev lite mer research och gärna söka upp någon med mer specifik kunnande inom ett visst område eller tom jämföra två inom samma område.

Alis volat propriis Oskyldig

Jane-Lyzell
5/15/12, 1:56 PM
#13

12 Kan bara instämmaFlört

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
mayolica
5/16/12, 10:26 PM
#14

Det lilla jag läst i den tidningen var intressant och jag tyckte att tidningen verkade  ganska bra,men jag har bara läst lite i en enda tidningObestämd

~ mayolica ~

[Månkatten]
5/17/12, 8:18 AM
#15

Jag tyckr att det är bra att nära tar upp forskning inom andlighet också :) Men som sagt, den där smilande Benny klarar jag mig utan… synd att de hat med honom… tror att tidningen skulle vara så mycket bättre utan hans nuna på flera sidor i varje nummer.

Soffe
5/17/12, 2:21 PM
#16

Jag fokuserar mer på det jag tycker är bra i tidningen. Tycker det är en helt ok tidning med många bra sidor.

[Månkatten]
5/17/12, 7:59 PM
#17

Det är bra Soffe tycker jag! man ska fokusera på det positiva här i livet - även i tidningar :) Man får helt enkelt bläddra väldigt snabbt när han kommer upp :P

Soffe
5/17/12, 11:31 PM
#18

#17 Så sant så Skrattande

Annisangel
5/18/12, 5:26 AM
#19

#18 Jag gör nog som du Soffe att jag fokuserar på det som känns bra för mig i tidningen!!

Jag gör också som du Månkatten och bläddrar fort när det är något som jag inte gillar… Skumläsa kallas det visstTungan ute eller nåt…..

Många Goa Kramar

Annisangel

Hellas
5/19/12, 1:20 PM
#20

Tidningen är en ren reklampelare för BR som dessutom är initiativtagare och ägare av tidningen.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Annons:
[Månkatten]
5/19/12, 8:22 PM
#21

Inte bra… trist… det behövs en bra andlig tidning… Kanske något att starta upp?

Annisangel
5/20/12, 6:26 PM
#22

#21 JAAAAA, jag är påFörvånadCoolTungan ute *tittar chockat på mig själv*

Hihihiiiiii Oskyldig

Många Goa Kramar

Annisangel

[Månkatten]
5/20/12, 9:40 PM
#23

Toppen Annisangel! :D Kanske finns det fler på både spiritualism- och övernaturligt-ifokus som vill vara med?

Jane-Lyzell
5/21/12, 12:05 AM
#24

23. Självklart- vem finnasierarFlört

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Månkatten]
5/21/12, 12:15 AM
#25

Man kan nog hitta fina sponsorer om man har ett unikt och bra upplägg :)

Annisangel
5/21/12, 7:15 AM
#26

#25 Men jösses vad skoj!! Skribenter, fotografer, journalister, redaktörer, korrekturläsare…. Å så en STOR dos kärlek och objektivitet och ödmjukhet.

Vi måste då ta med alla aspekter och inte bara inrikta oss på en enskild individ.

Ska nog tacka Tidningen Nära iallafall för det visar i vilken riktning vi vill vända oss åt!Kyss

Många Goa Kramar

Annisangel

AnnikaIII
5/21/12, 9:06 AM
#27

Jag tror att den här sortens tidning behövs men vad som behövs ännu mer är väl att en saklig och objektiv granskning av allt det som det skrivs om i tidningen. Den paranormla marknaden är full av en massa smörja också och varför ska inte det ventileras lika friskt som allt annat.?

Jag anser att allt ska vara självklart för närmare granskning och jag tycker att man gott kan visa sitt missnöja, namnge terpeuter och medium som uppenbarligen inte är särskilt bra eller gör ett gott jobb.

Carpe momento

Annons:
[Månkatten]
5/21/12, 9:24 AM
#28

# Absolut AnnikaIII ! Det är ngt som fattas i de flesta andliga tidningar. :)

Upp till toppen
Annons: