Annons:
Etikettandlig-inspiration
Läst 2511 ggr
[kajmal-0]
5/1/12, 10:26 AM

MEN HERREGUD !

MEN HERREGUD: en ande bjuder på öl ! bara att dricka !………………………i mina ungdomsår i stockholm möte jag ett vackert fruntimmer , som jag kallade blenda…andarna har sagt att hon senare dog i en bilolycka! nu är hon tillbaka som ande oss mej och bjuder på öl. halelulja! för 8 minuter sedan · Gilla

Annons:
Hellas
5/1/12, 11:57 AM
#1

Jaha…..Obestämd??

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

[kajmal-0]
5/1/12, 1:09 PM
#2

det är fantastisk att möta en som man träffat i livet…är detta vanligt

[kajmal-0]
5/1/12, 1:11 PM
#3
[kajmal-0]
5/1/12, 1:48 PM
#4

kärleken överlever döden…..min kropp vibrerar när hon talar, och detta dricker jag!

Jane-Lyzell
5/1/12, 2:14 PM
#5

Låter inte hälsosamt- Funkar inte så!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Ians
5/1/12, 6:28 PM
#6

Ett råd i all enkelhet…sök hjälp! Det låter välldigt mysko det där.

Annons:
[kajmal-0]
5/2/12, 5:57 AM
#7

funkar alldelles utmärkt.!………..har varit med om flera andliga krig tidigare, då var det alvarligare…………………………exempelvis andar från atlantis   har jag sett i visioner, och de är smutsgula i färgen, efter som de är inte nog rena………………………..sätter in det igen…………….atlantisborna gick under av sin egen teknologi, det finns vissa ännu idag som återfödds på jorden, de var så tekniskt avancerade, att de kunde förandliga själva, så de flesta av dom blev andliga på konstgjord väg, men så blev de inte förandligade genom evolutionen, så de är konstgjord andliga, och har en del mänskliga brister kvar, en del valde att vara fortsatt fysiska, som återfödds eftersom århundranden går, de har tillgång till ett fåtal ufos, men vill inte ha kontakt med utomjordingar, utan ser jorden som sin planet, och vill upplysa människor i mindre begränsning, eftersom de behöver gener från levande människor, de som är fysiska, och de andliga som vill återföddas , som fysiska igen, det finns många framstående mänskliga personer genom världshistorien, som kan ha varit återfödda atlantisbor, när det gäller m,i,b, männen i svart kan det vara atlantisbor , som vill förhindra männsklig kontakt med utomjordingar…………..de konstgjord andliga atlantisborna blev inte nog "rena" i sin andlighet eftersom , den var skapad av dom själva,så det förekommer fortfarande strider, i deras andliga värld, de bråkar om vem som ska vara kung av andalusien,när atlantis sjönk i havet, så flydde de överlevande fysiska till provinsen andalusien i portugal/spanien ( eropas äldsta stad är för övrigt cardiz i andalusien. och portugal, är det första landet i europa)

[kajmal-0]
5/2/12, 6:08 AM
#8

från uj…………..de som känner till min guide kamjal..så är hon tillbaka igen,..hon kom efter jag såg det stora skeppet, som det finns en tråd om……..hon är snäll å rar hon säger love hela tiden.   problemet är att det har kommit hit lägre andar, ganska många av dem!. som följer efter och letar kamjal hela tiden. de  letar efter en port in hit till mej….det är ändå lätt att skilja dem från kamjal, som är så att säga en massiv ande eller utomjording……de andra andarna försöker använda sej av en liknande röst , och färg i sina tal som kamjal.  ja  när jag hör andar tala så hör jag hur massiva/vilken färg de har på rösten.så med träning går det skilja dem och exempelvis utomjordingar i från varandra

ellen1960
5/2/12, 7:28 AM
#9

Jeg tror at jeg, og mange andre på "Spiritualisme ifokus" har et annet syn på ånde verdenen enn deg. Derfor får ikke jeg dette du skriver om til å harmonere med mitt indre

Hverken dette siste om kriger i ånde verdenen, eller ånder som kommer med øl fra den andre siden. For meg virker dette nesten som fantasier blandet med ting du har opplevd og emner du har lest om

[kajmal-0]
5/2/12, 8:27 AM
#10

#9 om det inte framgick så höll jag med öl själv.  de som fantiserar är nog de som tror att alla andar är snälla och rara………det har varit flera stora krig i andevärlden.

Hellas
5/2/12, 9:30 PM
#11

Hej kajmal, jag tror att vi haft diskussion tidigare kring det här.

Det är ju så att det finns olika tro och uppfattningar och problemet för min del är att din berättelse blir alltför vidlyftig…även för en sådan som mig Flört.

Jag säger inte att dina upplevelser inte existerar, däremot har jag själv ingen som helst erfarenhet av liknande och har därför svårt att egentligen ge ett bra och relevant svar.

Det jag tror skulle vara bra är om Du söker efter rena bevis så att du vet att det du upplever verkligen stämmer. Om Du har en så pass klar kontakt så borde det inte vara svårt att få bevis.

Vill även klargöra att det här har ingenting med Spiritualism och dess tro på Anden att göra.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Jane-Lyzell
5/3/12, 1:10 AM
#12

7 Ledsen Kajmal men detta passar inte in i spiritualismen pröva något annat forum och lycka till!Flört

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: