Annons:
Etikettövriga-mediala-områden
Läst 893 ggr
[Northbridge]
4/29/12, 3:25 PM

Någon som kan hjälpa mig?

Någon som kan hjälpa mig? Få mig att se livet på en ljus sida?

Funkar verkligen detta med Spiritualism?

Annons:
[Northbridge]
4/29/12, 4:16 PM
#1

Putt!

z12
4/29/12, 7:17 PM
#2

Beskriv mer

Agnostiker
5/1/12, 3:38 PM
#3

Hm…. vad är det som får dig att tveka att det inte fungerar kanske det handlar om tålamod just nu ?

Du har ju god intuition eller hur… läste just din kommentar om det hus du vill flytta in i….. visst spökar det…… men det kanske du kan få ordning på se på alla inslag med programmet Det okända;)

Kram =)

[Northbridge]
5/1/12, 9:02 PM
#4

#3: Haha, klarar inte av att se det programmet tyvärr. Vågar knappt gå på toaletten efter att ha sett det. Obestämd Ändå är jag väldigt nyfiken på allt som har med spökerier och sådant att göra.

ellen1960
5/1/12, 11:30 PM
#5

Om mann tror på reinkarnasjon, og spiritualisme, kan mann få et mer positivt syn på livet. Da ser mann på alle de negative hendelser, følelser osv. som læring og vekstmuligheter…

Klarer jeg av det her så blir jeg sterk, instilling

Eller sagt enda enklerer, Det jeg ikke dør av blir jeg sterkere av. Men mann må riktig adaptere denne innstillingen så det tar tak i ens indre. Og når en får mer åndelige enn materielle verdier blir det og lettere

Jane-Lyzell
5/3/12, 1:15 AM
#6

0. spiritualism är en livsfilosofi - läs mer om de spitritualistiska prinsiperna det kan nog hjälpa dig!- lycka till!Flört

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Upp till toppen
Annons: