Annons:
Etikettandlig-inspiration
Läst 2869 ggr
Kerstina-61
4/22/12, 11:37 PM

Arthur Findlay, Stansted

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har just kommit hem från Svenskveckan på Arthur Findlay i Stansted i England. Egentligen skulle jag kanske vänta en vecka innan jag skriver om mina upplevelser eftersom det är så mycket att smälta, men kan inte låta bli att dela med av mina upplevelser. Glad

Jag hade inte varit där innan och var nollställd då jag kom dit. Jag åkte med förkyldningsastma och var väldigt trött eftersom jag hade minimal ork pga. att jag hade svårt med andningen. Det första jag fick göra var att besöka läkare för att få penicilin. Det vart mycket med med alla nya intryck, ett nytt land, massa nya människor. 

Jag trodde jag kunde mediumskap innan jag åkte, men de första dagarna blev riktigt tuffa. Det var så mycket nytt, ett litet annat tänk och otroligt duktiga elever i min grupp.  Det första man fick göra var att skriva vad man gjort innan och vad man önskade träna mer på. Jag valde mentalt mediumskap med fokus på plattformsarbete.
Kom med i en grupp som arbetade med avanserat mediumskap. Jag blev faktiskt rädd då jag inte tycker jag är avanserad…tappade fotfästet och tyckte inte jag kunde något jämfört med alla andra.

När det gått några dagar började jag våga slappna av och fick otroligt mycket stöd av mina vänner och det började lossna. Det är ju ingen tävling där man ska jämföra sig med de andra och det gäller att tänka så. det är min utveckling, för min skull!

Man pratade mycket om hur viktigt det är med en god kunskap spiritualismen och "De sju principerna"  egentligen inte något nytt då jag vet att Jane förmedlar mycket om detta, men jag fick en hel lektion om just detta och det var intressant! Tack vare jag fått veta en del genom Jane så kunde jag ta till mig detta så mycket lättare
:-) Bl.a berättades det om systrarna Bangs och deras fantastiska målningar. Man berättade om systrarna Fox och mycket annat. 

En annan sak man tog upp var detta med rädslor..Andevärlden skulle aldrig någonsin skada någon och det finns ingen som helst anledning för att vara rädd! Man pratade också om att det finns inte någon som helst anledning att tro att någon skulle fastna mellan världarna! Alla tas emot och kommer över! Även detta vet jag att Jane skrivit om flera gånger! 

Det blev en fantastisk gemenskap med alla som var med. Vi hade grupparbeten i flera grupper…trans, healing, mediumskap och avanserat mediumskap. sedan hade vi träffar varje dag då alla var med tillsammans på föreläsningar och övningar. Det blev en energi som inte går att beskriva i ord Glad
Jag har fått en massa nya vänner som jag är otroligt glad över. Det är ju tack vare liknande träffar som t.ex. forumträffar vi haft, som jag fått vänner över nästan hela landet. Några är mina närmaste vänner för livet. Kyss

Jag är så tacksam för att jag får uppleva allt detta. Jag skulle aldrig kunna backa och  leva mitt gamla liv igen. Skulle aldrig kunna leva utan kontakten med andevärlden och känna den kärlek de ger.

Vad nyttigt det är att besöka andra skolor, lärare och träffa nya vänner. Det är som att det öppnar sig mer möjligheter och jag har fått med mig ytterligare verktyg till min verktygslåda hemma SkrattandeRekommenderar verkligen att åka till denna skola i Stansted!Glad

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Annons:
Jane-Lyzell
4/23/12, 12:24 AM
#1

Tack för du delar med dig - vilken otur du hadde i början och vad skönt det löste sig för dig till slutGlad

Kul det gick så bra för dig och bra det arbetar på samma sätt som migFlört over there!!!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Kerstina-61
4/23/12, 1:11 AM
#2

#1 Kyss Mycket är likt som du förmedlar med inte allt FlörtKyss

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Jane-Lyzell
4/23/12, 1:17 AM
#3

2 Nä tack o lovTungan ute

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Kerstina-61
4/23/12, 1:19 AM
#4

#3 FlörtSkrattandeKyssCoolKyss

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

[Lady-Oona]
4/23/12, 1:52 AM
#5

Härligt att du haft det fint men det är inte svårt….Standsted är ljuvligt, har varit där mycket och alltid lärt mig en massa intressesant som jag fortfarande har nytta utav i många former.

ha det gott och lycka till i fortsättningen…Glad

metemarit
4/23/12, 7:24 AM
#6

Härligt att du haft det så fantastiskt Kerstin Kyss  Det var dig väl unnat. Synd bara att du skulle vara sjuk när du skulle iväg.

Lite avis är jag allt på er…men jag hade en helt amazing helg på Ramsbergsgården med Colin och Jane. Den gav mig så otroligt mycket Skrattande

Kramis till ALLA

En vän är någon som vet hjärtats sång och kan
sjunga den när du har glömt orden

Annons:
Jane-Lyzell
4/23/12, 11:05 AM
#7

6 Ja den Helgen jick ju inte av för hakkor den heller Tungan ute

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

ellen1960
4/23/12, 4:32 PM
#8

I år fikk jeg ikke plass der, men skal prøve å komme med neste år! To medlemmer fra min utviklingssirkel var der og kanskje du ble kjent med dem? Yvonne og Helen

til helgen kommer Paul Jacobs lærer ved Arthur Findlay hit til Oslo og jeg skal på kurs.

Takk for at du forteller om oppholdet

Kram

sven-g
4/23/12, 9:07 PM
#9

#0 Tyckte du var duktig kan bara hålla med, en bra grupp var vi där som alla lärde oss mycket, så en mycket givande vecka i otrolig sköna energier och ljuvliga deltagare. Nu hostar jag och har ont i halsen, men minnerna kompenserar detta.

Hellas
4/25/12, 10:30 PM
#10

Så kul ni har haft det och visst blir man lite avundsjuk Flört

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Kerstina-61
4/26/12, 2:24 AM
#11

#10 Det är bara förnamnet;-)) Om Gud vill så åker jag även nästa årTungan ute

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Jane-Lyzell
4/26/12, 12:19 PM
#12

10 konstigt nog har jag själv aldrig haft en dragning ditFörvånad men är glad för dem som trivs där!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Kerstina-61
4/26/12, 3:44 PM
#13

Jane, jag tror det ger de flesta alltid ngt att ta med sig. Som med alla kurser så tar man till sig det som passar…och här fanns väldigt mycket som passade mig i varje fallGlad Framför allt den otroliga sammanhållning och värme mellan deltagarna/lärarna, den var fantastisk Glad Våra forumträffar har ju också den härliga energien och här var vi flera hundra med samma härliga positiva inställning Skrattande

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Annons:
Jane-Lyzell
4/26/12, 4:19 PM
#14

13 Nja inte mig!!Cool

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: