Annons:
Etikettandlighet
Läst 2114 ggr
Elpida
2012-04-20 08:46

Bönens makt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har börjat be - högt och tydligt!

Bönens makt är stor, och hjälpen finns närmare än vi tror. Jag har arbetat med affirmationer rätt länge och nu bakar jag in dem i en regelrätt bön. Varför det kan man tänka?

Jag har läst en av Doreen Virtues böcker, Änglarnas medicin, och jag läser även en av Deepak Chopras böcker just nu. Det här med positiv affirmering är inte alltid så himla lätt när man inte ser ljusningen. Att be, till universums krafter och änglarna, ger mig även en tröst, ett hopp, som blir starkare än bara affirmation.

Jag drog ett änglakort för mig själv igår och det sa till mig att "Du är precis där du ska vara just nu, lita på att himlen jobbar för den bästa lösningen för alla."  Det är just det som jag bett om, att situationen ska lösas till det bästa för alla, med just de orden… Ja, bönens makt är stor och vi kan faktiskt be om ett litet tecken på att vår bön blivit hörd.

Visst är det fantastiskt.!! Hur tänker ni runt det här med bön? För mig är det som sagt inte kyrkligt eller religiöst, utan mer andligt.

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Annons:
Ians
2012-04-20 09:22
#1

Jag kan inte annat än hålla med dig Elpida! Bönens makt är stor!

Jag har sett så fantastiska saker hända genom bön!

Jane-Lyzell
2012-04-20 11:32
#2

Elpidia håller med dig bönens kraft är stor och som universumslag det man focuserar på skapar man - så vist fungerar den - Jag ber varige dagFlört på mitt vis !

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: