Annons:
Etikettvägledning
Läst 2402 ggr
Kerstina-61
2012-04-11 00:41

Tarottolkning

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag hade en del sittningar i påskhelgen. Tarot är inte min starka sida, men använder mig av det vid sittningar tillsammans med länkning.
Vid en av sittningarna så fick jag frågan om ur det skulle se ut med det företag hon jobbade i fram över.  Då jag känner henne väl och även företaget och de som äger det så är jag osäker på om mitt huvud var
med i tolkningen av  det kort hon drog.

Det skulle vara så spännande att höra hur ni skulle tolka detta kort för samma fråga, alltså hur  det ser ut framöver i det företag hon hoppas utveclas med och i. Är helt medveten om att det är skillnad då man känner energin från sittern så detta blir ju då en tolkning endast av kortet.

Så här ser kortet ut som hon drog.

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Annons:
Ians
2012-04-11 08:59
#1

Jag ser en jäckande skugga…..bakom en ensam person som tullsynes har gått in i väggen….stor försiktighet skulle jag nog råda till här….

Risken är att det "Tar" mer än det ger o leder till utbrändhet…däremot kan nog den jäckande skuggan bakom vara den stora vinnaren…

Tros allt så ser jag det blåa fältet som en väg som känns hoppfull…men då får h*n inte i tanke o handling virra in sig för djupt i företaget…så hon vänder ryggen åt Den möjligheten!

Slutsats….

Se o lär Men var avvaktande o ge sig inte in med hull o hår…..hade varit mitt råd

i all ödmjukhet så är det bara känslan jag fick spontant..

Kerstina-61
2012-04-11 13:53
#2

Tack Ians! Intressant tolkning Glad Jag tolkade bl.a. att det kan bli möjligt med ett parallelt spår och inte inriktat på bara ETT. Så..det var inte så olikt det du fick fram tycker jag Flört

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Jane-Lyzell
2012-04-11 15:02
#3

Min tolkning av det blir då att det inte är det bästa kort att dra i situationen - eller kanske det just är det!?Flört

Känns som att vara i företaget är mycket sorg och bedrövelser och det är tuffa bitar som kommer ge henne känslomässig sorg - kan också betyda att hon själv går in i företaget på grund av sin egen sorg som inte är bearbetad och det är något hon behöver tänka över.

fins ett andligt karma i detta som gör att hon är där hon är nu och något hon måste igenom!

Mitt råd blir ; man behöver inte alltid gå de tunga vägarna - hon har ett val!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Elpida
2012-04-11 16:07
#4

Jag tolkar såhär: Företaget idag går inte som på räls. Kanske tufft ekonomiskt eller tar det mycket livsork, en instängdhetDet finns dock en öppning, hon måste bara vända sig åt rätt håll. Dags att resa sig upp och undersöka nya möjligheter. Vi har ju en benägenhet att fastna i gamla spår ibland och missar då andra öppningar som kommer i vår väg. Lite som Jane sa, det finns en valmöjlighet här.

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Kerstina-61
2012-04-11 23:10
#5

#4 Så intressant Glad Tack! Kyss

Känner min tolkning stämmer ganska bra med de ni gjort. Att inte se åt ett håll utan se sig om efter fler möjligheter(spår, vägar)

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

lizaohman
2012-04-12 10:05
#6

Jag trodde tarotkort inte betyder ett jota ifall man inte har en länk samtidigt, de är endast hjälpmedel för uttydaren. Med det sagt så kan ju de som gett tolkning här ha god hjälp med att uttyda kortet och därför kapar jag tråden en liten aaning och frågar hjärntrusten hur de skulle tolka 4 prinsessor (drottningar?) som drogs för min del för några år sedan? Det skulle vara intressant att jämföra med kortläggarens tolkning.

Annons:
millam
2012-04-12 10:30
#7

Frågan löd hur det skulle se ut med det företag hon jobbade i framöver.

När jag ser på kortet som drogs, ser jag som att i nuläget känner personen en tristess i tillvaron vad gäller företaget. Tror inte det har så mycket med det ekonomiska att göra, utan att hela företaget känns främmande, rentav tråkigt.

Kyla råder, inte enbart ute, utan inom företaget, känns som känslomässig kyla? Hur är det med trivseln där? Kan vara på sin plats att se hur man kan förändra situationen, inom företaget, alternativt ordna något nytt. En förändring av något slag är dock på sin plats, enligt min tolkning.

Ser det också som att det finns två valmöjligheter, iaf två som framträder tydligt, som personen har tänkt sig. Just nu kan personen ha svårt att se att det kan förändras med just de alternativen. Därför kan det vara på sin plats att se över ytterligare möjligheter, de finns där, det gäller bara att se dem, ta tillfällen i akt! Jag tror på ett annat sätt än de personen har tänkt sig som en tillfredtällande lösning!

Vilket fall är det viktigt att bryta trenden, det invanda mönstret, ge ny motivation inom företaget, för det är det som saknas.

Jane-Lyzell
2012-04-12 11:17
#8

6 taro korten är endast stödord - för dig själv "att tolka" vist underlättar det med personen framför dig - då du kan ta med psychic energin!.

ska man tolka kort får du lägga in en bild(på kortet) och fråga!? Vad du frågade om)Glad

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: