Annons:
Etikettinspiration
Läst 1297 ggr
Kerstina-61
4/11/12, 12:18 AM

Påskhelg i sthlm

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har haft en intensiv, men väldigt trevlig påskhelg i Stockholm.
Jag med sambo bodde hos min underbara vän maian på Dalarö. 
Jag mår alltid så bra hos henne och hennes man. Kyss

Min sambo har skrivit och arbetat alla bilder till sin TAGESBOK som kommer ut i höst.Han var på förlaget och tittade ut ytterligare bilder medans jag förberedde seans inför onsdagskvällen som Marianne hade bjudit in till.

Det var jättefin stämning som är en bra förutsättning för att hålla en seans med bra flöde:-)
Jag hade också en kort demo av mitt så kallade trollbord. Det blev en upplevelse då det var de starkaste energierna jag varit med om. Bordet levde sitt eget liv…nästan! Viktigt med diciplin!

Visar er en bild av lusthuset hos Maian. Det är sådana energier och en otrolig utsikt över Östersjön. Känns lyxigt att få komma dit och bara vara Glad

Resten av påsken firade vi med min älskade kusin i Täby. Även hon hade ordnat så jag fick hålla seans och hade en del sittningar.
Visade trollbordet och en kvinna fick en hälsning och ett budskap som gjorde henne otroligt berörd. det är ju så jag vill jobba. Jag vill beröra människor och jag delar deras glädje när de får kontakt med någon när och kär från andra sidan Kyss

Jag är så otroligt tacksam och glad att få göra det som ger mig så mycket, att jobba medialt, kontakt med andevärlden och träffa en massa trevliga, underbara människor på träffar och inte minst här, på spiritualism i fokus Kyss Längtar till våran träff i augusti Glad

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Annons:
Kerstina-61
4/11/12, 12:26 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Ville ju visa utsikten så lägger in ytterligare en bild Glad

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Jane-Lyzell
4/11/12, 3:09 PM
#2

Wow så fin utsikt och vad mysigt du haft detFlört

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

metemarit
4/11/12, 6:03 PM
#3

Härligt Kerstin Kyss

Jättefint kort på dig

En vän är någon som vet hjärtats sång och kan
sjunga den när du har glömt orden

Kerstina-61
4/11/12, 11:08 PM
#4

#3 Tack gumsan! Kyss

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Upp till toppen
Annons: