Annons:
Etikettmedialitet
Läst 1648 ggr
gladmymlan
2012-04-04 23:39

jag vill utvecklas med mina mediala kunskaper...

Jag är ju en glad ande-älskande tjej, som har alltid varit nära andevärlden sen barnsben.

nu på senare tid, så har jag kunnat gå in i hus och känna av vem som är där, och ungefär vad han eller hon vill. senast i dag hände det hos mina grannar;)

jag ser även dom som "bor" i huset hemma, och inte spökliga utan mer som de såg ut i vanliga fall när de levde. jag har kommunicerat med dom med,

men har svårt att "stänga av" de är väldigt envisa och ska ha allt på "sitt sätt" och försöker styra mig tankemässigt ibland av och till…

hur ska jag gå vidare, alltså jag är inte nånsin rädd för annat än levande människor ,andar är lättare att ha å göra med nästan;)

jag mår bra av att hjälpa andar, men vet inte hur man gör,

och jag jobbar på att få så många som möjligt att avdramatisera "spökeri" grejjen med det hela, tycker synd om dom när de inte kan göra minsta ljud utan att folk ska skrika och bli rädda ..

jag har inte råd att gå sån jätte dyr mediumutbildning, och inte möjlighet heller eftersom jag startar eget samtidigt nu som barnboksförfattare mm,

vad för tips för att kunna utveckla sina förmågor på bästa sätt?

kram på er!

Annons:
Jane-Lyzell
2012-04-05 09:53
#1

Hej

Det låter ju som du redan kommunicerar med andar - finns många sätt att leta fördjupining här inne på sidan så rekomenderar dig att läsa i våra kategorierGlad finns mycket tipps där! om hur du ska stärka det du redan kan- Disiplin är viktigt och inte ge andarna energi /uppmärksamhet i tid o otid - du måste föra komandot när du vill/kan.

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

lizaohman
2012-04-05 12:18
#2

Alla mediumutbildningar är inte dyra, googla så ser du vad som finns i din närhet. Jag vet 2 överkomliga utbildninggårdar - en söder om och en norr om Örebro.

Upp till toppen
Annons: