Annons:
Etikettoff-topic
Läst 906 ggr
Ians
2012-03-19 20:42

övar...

Roar mig med att öva intuition…påväg till jobbet satt jag o försökte känna av vilken färg mannen som satt framför mig på vagnen hade på sin tröja…

Jag valde honom eftersom han hade jackan uppknäppt så det skulle gå att kontrollera…plus att jag inte sett honom när han satte sig…för då satt jag o läste i en  bok….

Först kom en rödfärg till mig…för att sedan bytas ut mot svartfärg…..jag fokuserade intensivt o funderade varför jag känt den röda färgen först o sedan svart….var jag osäker eller resonerade jag m mig själv…..Så bad mina guider visa mig o fortfarande kändes tröjan svart….

När jag sedan gick av o diskret kollade så…….

Jo men visst han hade en svart tröja….. med rött tryck på ! Glad

En liten kul övning som jag i all enkelhet ägnar mig åt när jag ändå bara sitter i 40 min o inte har annat för mig….

Annons:
Kerstina-61
2012-03-19 22:47
#1

Ja, det är verkligen kul att ha sina egna små övningar.
Tack för ditt tips, Ians Glad

Då Lotto har sin dragning brukar vi gissa vilka nummer som ska koma upp. ganska så ofta kommer "rätt" nummer upp när jag gissar, men baske mig inte då jag ska göra min egna lottorad Obestämd Då funkar det minsann inte Flört

När jag handlar på ICA så scannar jag alltid. Jag och mitt barnbarn Tilde brukar då känna vilken scanner som jag ska få..jag var så förundrad att hon hade rätt gång efter gång. Så en dag sa jag att det är helt otroligt Tilde du allid har rätt nu för tiden. Då kunde hon inte hålla sig…började skratta för fullt. Då visade det sig att den scanner som sen kommer att lysa, blinkar till snabbt någon sekund. Hon har en räv eller två bakom örat;-)) KyssSkrattande

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Jane-Lyzell
2012-03-19 22:56
#2

H ha ha vilka härliga inlägg - ja så kan man göra för att öva och tilde var ju smartSkrattande

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Kerstina-61
2012-03-19 23:11
#3

#2 Ja, Tilde är en lurig unge Skrattande Du har ju träffat dem. Liam och Adam var ju riktigt goa vänner :-)) Sorry för OT, Ians Cool

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Elpida
2012-03-20 08:51
#4

#1 Hahahahaha, ja de kan de små bustrollenFlört

Jag gör som du ibland Ians, brukar även sitta på tråkiga möten och försöka se folks aura istället Tungan ute.

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Jane-Lyzell
2012-03-20 11:44
#5

 ha ha ha - härligt- man kan undra om de märker något- så länge man inte går in på avläsning av dem så är det nog okFlört menar rent etiskt!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Elpida
2012-03-20 11:55
#6

Nej, nej, nej - ingen avläsning!!!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Annons:
Jane-Lyzell
2012-03-20 12:46
#7

Flört

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: