Annons:
Etikettoff-topic
Läst 681 ggr
Jane-Lyzell
3/19/12, 11:48 AM

Blåsig - Måndag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Oj vad det blåser idag här hemma - Gubben vind jobbar som attansFörvånad

Nyförvärvet Rocky gillar de inte morrar o skäller när det blir för mycket knarrSkrattande

Vaknade med en enorm huvudvärk i morse - händer inte ofta så hoppas det försvinner - inte ofta jag tar medesiner men idag tvungen!

Hoppas alla här inne haft en trevlig helg - själv var jag i Älvdalen och höll senas - träffade en massa nya goa människor.

Ikväll har jag cirkeln MUG! - ska bli spännandeGlad

Önskar er alla en fin måndag!Kyss

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
[Woozy]
3/19/12, 12:09 PM
#1

God dagens Jane och alla andra.

Det blåser attans här i V-ås oxå.

Var iväg i morse och skulle tvätta bilen. Ja då började det snöa Förvånad

Ha en fin dag alla Kyss

Jane, jag vill se mera bilder på er nya vovve Skrattande

lizaohman
3/19/12, 12:10 PM
#2

Tack detsamma, Jane. Här i Valdemarsvik blåser det också, så mycket så jag trodde vårt senaste tillskott i familjen, en liten liten kattfröken, blåst bort. Det var bara hennes andra promenad utanför dörren och hon stack iväg som en råtta på permis. Men till slut blåste hon hem också. Tack och lov!

[Woozy]
3/19/12, 12:11 PM
#3

Jo Jane….

Lika bra att Rocky vänjer sig med knarr och knackningar Flört

lizaohman
3/19/12, 12:29 PM
#4

# 3

Skrikandes äääh, varför kom inte jag på den!!! Kul!

Jane-Lyzell
3/19/12, 1:01 PM
#5

ha ha ha - ni är för härliga - jo det är nog bäst det at han vänjer sig med andliga besök:-))

Rocky är en liten kaxsig kille - så andarna får passa sig - fast Rocky verkar mörkrädd han gillar inte gå ut när det är mörkt - ha ha ha - ja vi får se vad det blir av han.

Vad kul Liza - du har också ny familjemedlem - ja man får hålla i de små i denna blåsten:-))

Woozy fler bilder kommer på Rocky - har ju ingen bra kamera bara!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Elpida
3/19/12, 1:23 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Hej svejs!

Ja nog är det vårvindar friska ute! Kunde inte begripa varför jag frös som attans… tills de talade om att det snöade lite imorse. Det gråa och blöta har dock blåst bort och fram kom lite sol faktiskt!Glad 

Har varit och kört ett corepass på lunchen så nu känner jag mig härligt stärkt! Kanske skulle passa på att bli lite stärkt i anden oxå ikväll, lite guidad meditation blir det nog…. och precis nu ringde Anja och undrade om jag inte kunde ta ett av hennes pass i zumban ikväll. Jag borde lärt mig nu att jag inte ska planera… Nåja, då blir det lite extra motion och klirr i kassanFlört.

Blås inte bort!!!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Annons:
Silent_Hill
3/19/12, 4:41 PM
#7

God eftermiddag!

Ja, idag var det minsann blåsigt. Dock så riktigt älskar jag och vakna till av att det tjuter av vinden utanför fönstret Kyss Men det var då inte lika mysigt och vara ute i det. Känndes som om man höll på och flyga iväg när man var påväg hem med alla matkassar Flört

Ha en fortsatt bra dag!

MVH Silent_Hill
Sajtvärd på Vetenskap & Bröllop
Medarbetare på Wicca

Delfinen
3/19/12, 8:03 PM
#8

Godkväll alla.

Här i Rejmyre blåser det regält. Känns nästan mer som höstvindar än vårvindar. Takpannor flög från taket, soptunna välte. Börjar funderar på om moder natur har hoppat över sommaren och gått direkt till hösten Skrattande

Helgen hade jag planerat att ta hand om mig själv, meditera och bara vara. Inget blev som planerat. I stället fick jag sopa kaffe efter att tömt ut kaffe över hela köksbänken…..20 minuter senare välte jag ut kaffe på balkongen torka torka….sen blev det idiellt arbete med att sticka filtar och leksaker till hemlösa katter i vårt land. Och naturligtvis var jag bara tvungen att tömma ett glas saft rätt ner i knät.

Vart tog helgen vägen egentligen Tungan ute

Ians
3/19/12, 8:30 PM
#9

gokväll!

Här i Götet blåste det i morse så jag höll på o blåsa iväg när jag gick från jobbet vid 7 -tiden….var ute en sväng m vovven nu o vinden har stillat sig nu…..

har varit lite matt i lacken i dag vi har en epedemi av förkylningar på jobbet o tillsut fick även jag kasta in handduken o lägga mig…fick ont i halsen under natten o ont i hela kroppen…så jag orkade knappt hem…sedan har jag o vovven legat o sovit det mesta av dagen!

Jane-Lyzell
3/19/12, 11:02 PM
#10

9 Aj då Ians - krya på digGlad

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: