Annons:
Etikettoff-topic
Läst 681 ggr
Jane-Lyzell
3/19/12, 11:48 AM

Blåsig - Måndag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Oj vad det blåser idag här hemma - Gubben vind jobbar som attansFörvånad

Nyförvärvet Rocky gillar de inte morrar o skäller när det blir för mycket knarrSkrattande

Vaknade med en enorm huvudvärk i morse - händer inte ofta så hoppas det försvinner - inte ofta jag tar medesiner men idag tvungen!

Hoppas alla här inne haft en trevlig helg - själv var jag i Älvdalen och höll senas - träffade en massa nya goa människor.

Ikväll har jag cirkeln MUG! - ska bli spännandeGlad

Önskar er alla en fin måndag!Kyss

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
[Woozy]
3/19/12, 12:09 PM
#1

God dagens Jane och alla andra.

Det blåser attans här i V-ås oxå.

Var iväg i morse och skulle tvätta bilen. Ja då började det snöa Förvånad

Ha en fin dag alla Kyss

Jane, jag vill se mera bilder på er nya vovve Skrattande

lizaohman
3/19/12, 12:10 PM
#2

Tack detsamma, Jane. Här i Valdemarsvik blåser det också, så mycket så jag trodde vårt senaste tillskott i familjen, en liten liten kattfröken, blåst bort. Det var bara hennes andra promenad utanför dörren och hon stack iväg som en råtta på permis. Men till slut blåste hon hem också. Tack och lov!

[Woozy]
3/19/12, 12:11 PM
#3

Jo Jane….

Lika bra att Rocky vänjer sig med knarr och knackningar Flört

lizaohman
3/19/12, 12:29 PM
#4

# 3

Skrikandes äääh, varför kom inte jag på den!!! Kul!

Jane-Lyzell
3/19/12, 1:01 PM
#5

ha ha ha - ni är för härliga - jo det är nog bäst det at han vänjer sig med andliga besök:-))

Rocky är en liten kaxsig kille - så andarna får passa sig - fast Rocky verkar mörkrädd han gillar inte gå ut när det är mörkt - ha ha ha - ja vi får se vad det blir av han.

Vad kul Liza - du har också ny familjemedlem - ja man får hålla i de små i denna blåsten:-))

Woozy fler bilder kommer på Rocky - har ju ingen bra kamera bara!