Annons:
Etikettoff-topic
Läst 765 ggr
Ians
2012-03-13 07:50

Intuition

Ett bra redskap som ofta säger oss det vi inte kan avläsa av ytan…Den bild som de vi möter Vill att vi skall ha av dem.

Men oftast har vi svårt att följa vår intuition….man är rädd att man känner fel eller så låter man förnuftet tala och övertala innan man hinner fånga det ogripbara i flykten…..och låter oss duperas av det pesroner vill att vi skall tro om dem.

Sedan står vi där oftast i slutänden o det vi kände från början är den bild som tonar fram allt mer…och varje gng tänker man Jag skulle lyssnat till min inre röst så hade jag sluppit detta….etc

Eller är du en som Alltid går på din första känsla? Motivera gärna ditt svar i tråden.

Annons:
Ians
2012-03-13 07:55
#1

Tyvärr …jag önskar ofta att jag följt min intuition oftare…för ofta står jag där med tvättad hals….för jag Vill tro människor om gott o inte vara misstänksam i överkant.

Och i slutänden står jag där o får det jag kände från början uppkört i ansiktet!

Och jag lovar mig sj att Nästa gång skall jag lyssna på min inre röst…bättre Flört

Jane-Lyzell
2012-03-13 10:59
#2

Ha ha aha jag tröck att jag följer alltid min intuion - men då jag läser ditt inlägg Ians - så är jag nog kass- jag tror nämligen gott om alla med och det första jag ser - sen kan man bli himla blåst- av dem man trodde sig lita på!

så jag skulle nog trökt samma som du!Flört

Ja tänk om man kunde lyssna lite bättre på den där gubben"Intuitionen"

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: